1402/03/07-19:27
با حضور دو عضو شورای شهر در سازمان فاوا صورت گرفت؛

بررسی میزان پیشرفت اجرای احکام برنامه‌ی چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران‌

بررسی میزان پیشرفت اجرای احکام برنامه‌ی چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران‌

رئیس کمیته‌ی سلامت و عضو کمیسیون حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران در راستای انجام وظایف نظارتی شورا در خصوص برنامه‌ی چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران‌ با حضور در سازمان فاوا به بررسی گزارش عملکرد این بخش پرداختند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، سوده نجفی و علی‌اصغر قائمی شش خرداد به بازدید از سازمان فاوا پرداختند؛ در این جلسه که با حضور معاونان و مدیران سازمان فاوا تشکیل شد، سعید جهانی سرپرست سازمان ضمن خوش‌آمدگویی، از دغدغه‌مندی اعضای شورای اسلامی شهر تهران در خصوص پیگیری مسائل مرتبط با حوزه‌ی هوشمندسازی و نیز حمایت از پرسنل فاوا، تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه‌ی این جلسه علی‌اصغر قائمی، عضو شورای اسلامی شهر تهران با اعلام این‌که در برنامه‌ی چهارم توسعه‌ی شهر تهران، ۱۹ حکم در حیطه‌ی وظایف سازمان فاوا است، افزود: این جلسه در راستای کنترل تکالیف برنامه‌ای شهرداری تهران است و تشکیل این جلسات تا پایان سال برای بررسی احکام و زمان‌بندی اجرای آن، ادامه داشته و در دستور نظارت شورای شهر است.

سوده نجفی عضو هیات رئیسه‌ی شورای اسلامی شهر تهران نیز با در این جلسه بر اهمیت تحقق احکام برنامه‌ی توسعه‌ی شهر تهران تاکید کرد. رئیس کمیته‌ی سلامت شورای اسلامی شهر تهران با بیان ‌این‌که اعضای شورا به‌دنبال نظارت دقیق هستند، خاطرنشان کرد: امیدواریم به‌روزرسانی سامانه‌ها و برطرف‌کردن مشکلات مردم در موضوعاتی مثل پرداخت عوارض شهرداری در اولویت برنامه‌های فاوا باشد.

پس از پایان این جلسه و در نشستی دیگر، پرسنل سازمان فاوای شهرداری تهران، دغدغه‌ها و درخواست‌های خود را با این دو عضو شورای اسلامی شهر و سرپرست سازمان مطرح کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط