1402/03/08-12:10
شهردار منطقه ۴ گفت:

ضرورت پیگیری و استمرار در روند پروژه های شهری

ضرورت پیگیری و استمرار در روند پروژه های شهری

شهردار منطقه ۴ طی بازدیدی که در طرح رصد ۲ با حضور سه تن از اعضای محترم کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از پروژه های شهری این منطقه انجام شد، بر ضرورت پیگیری و استمرار در روند این پروژه ها تاکید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در این بازدید که با حضور "محمد آخوندی"، "میثم ظفر" و "احمد صادقی" انجام گرفت، "علی اصغرکمالی زاده" ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام مهربانی ها حضرت امام رضا(ع) گفت: سنجش نیازهای شهروندان و پیگیری مطالبات ایشان و خدمت به مردم از اولویت مدیریت شهری منطقه ۴ به شمار می رود.

او ادامه داد: خوشبختانه منطقه ۴ توانست در سال گذشته در سرانجام رساندن پروژه های شهری جزو بهترین های مناطق باشد و هیچ پروژه نیمه کاره ای را برای سال جاری باقی نگذارد.

کمالی زاده افزود: نیازسنجی ها، برنامه ریزی های دقیق و مدون؛ استمرار در انجام دقیق امور و... مراحلی است که قدم به قدم مدیریت شهری را برای رسیدن به اهداف بزرگش یاری می رساند.

گفتنی است هدف از این طرح، رصد پروژه های بزرگ مقیاس شهری در سازمان ها و شرکت ها، بررسی میدانی پیشرفت فیزیکی پروژه های توسعه محلی سال ۱۴۰۱ و نظارت میدانی بر پیشرفت فیزیکی پروژه های توسعه محلی سال ۱۴۰۲ است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط