1402/03/12-15:25
در راستای هوشمند سازی؛

آغاز فرآیند الکترونیکی شدن صورت وضعیت های شهرداری منطقه ۱۳

آغاز فرآیند الکترونیکی شدن صورت وضعیت های شهرداری منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از اجرای پروژه صورت وضعیت الکترونیک حوزه های مختلف منطقه با هدف اجرایی شدن سیاست شفافیت نظام مالی و اقتصادی شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه گفت: از ابتدای حضور دکتر زاکانی شهردار تهران، موضوع هوشمندسازی مدیریت شهر تهران در دستورکار جدی شهرداری تهران قرار گرفته و امیدواریم با برنامه‌ریزی های صورت گرفته، سال ۱۴۰۲، سال پیشرفت منطقه ۱۳ در عرصه هوشمند سازی باشد. 

او افزود: در راستای تاکید شهردار محترم تهران مبنی بر اجرای پروژه های جدید هوشمندسازی شهر، پروژه صورت وضعیت الکترونیک برای پیمان های خدمات شهری، عمرانی، ترافیک، برنامه ریزی و سرمایه انسانی و اجتماعی و فرهنگی اجرایی می شود.

شهردار منطقه ۱۳، تسریع در انجام امور محوله با بهره گیری حداکثری از بسترهای ایجاد شده برای خدمات رسانی مطلوب و کاهش مراجعه ها به شهرداری را از جمله اهداف پروژه هوشمند سازی عنوان کرد.

زهرا مبینی کشه، معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه اظهار داشت: با هدف یکپارچه سازی بارگذاری اطلاعات قرارداد های منطقه در سامانه جامع معاملات، کارگاه های آموزشی با عنوان ایجاد صورت وضعیت الکترونیک ویژه کاربران همکار و پیمانکار توسط اداره آموزش منطقه در حال برگزاری است.

او ادامه داد: پس از این آموزش ها، کاربران آموزش دیده، موظف شدند، اسناد و صورت وضعیت های فیزیکی را در سامانه مذکور ثبت نمایند تا علاوه بر رعایت بهتر و بیشتر حقوق پیمانکار و کارفرما، مستندات طرح ها پیوسته در دسترس بوده و امکان نظارت بر آن وجود داشته باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط