1402/03/12-21:30
در هفتمین دوره بازدید میدانی در محله ولی عصر(عج)؛

۴۲ مصوبه ارمغان بازدید دوره ای از متراکم ترین محله منطقه ۱۵

۴۲ مصوبه ارمغان بازدید دوره ای از متراکم ترین محله منطقه ۱۵

۴۲ مصوبه در هفتمین دوره بازدید میدانی محلات منطقه ۱۵ برای محله ولی عصر(عج) به تصویب رسید.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری ضمن بازدید از امکانات و ظرفیتهای موجود و همچنین نیازها و مشکلات محله به همراه معاونین اجرایی، مدیران و معتمد محله؛ در نشستی مصوبات دور قبلی بازدیدها را بررسی کرد.

شیری در جلسه بررسی مصوبات محله ولی عصر(عج) با اشاره به وسعت ۶۰ هکتاری این محله به جمعیت بالای آن و تراکم محله اشاره کرد و گفت: محله ولی عصر(عج) با این مشخصات جمعیتی و جغرافیایی نیاز به کار بیشتری دارد و در بخش بافت فرسوده باید شهروندان را برای بهره مندی از تسهیلات تشویقی ترغیب کنیم.

او با اشاره به اینکه امروز بازدید خوبی از سطح محله داشتیم، افزود: وظیفه ما سنگین است که باید با انجام کار مفید و موثر دین خود را به جنوب شرق تهران ادا کنیم تا شاهد ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و رضایت آنان باشیم.

شهردار منطقه به ۴۲ مصوبه این دوره از بادید از محله ولی عصر(عج) اشاره کرد و گفت: با وجود تعیین مجری و زمان هر مصوبات، ناحیه مسئولیت پی گیری و به ثمر رسیدن آن را برعهد دارد.

برپایه این گزارش؛ جمع آوری نهر خیابان عطار باشی و تبدیل آن به کانیوو، اجرای درب ورودی بوستان ولی عصر(عج)، ساماندهی حصار کارگاهی سطح محله، رنگ آمیزی سالن آمفی تئاتر سرای محله ولی عصر(عج)، تامین سرمایش ساختمان جنب مقبره الشهدا، بهسازی کفپوس زمین بازی کودکان، خط کشی مسیر پیاده روی (خیابان ورزش)، تکمیل مقبره شهدا، نصب نیمکت در بوستان ولی عصر(عج)، تامین روشنایی زمین چمن، احداث مجموعه مادر و کودک، بازسازی خانه شهید صباغ و... از جمله مصوبات محله ولی عصر(عج) بود.

شهردار منطقه و همراهان در ابتدای این برنامه از ۱۸ نقطه محله ولی عصر(عج) شامل بوستان ولی عصر(عج)، خیابان های شهیدان قنبری، پیرهادی، طالب رضا، منصور و... بازدید کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط