1402/03/17-22:15
کمالی زاده شهردار منطقه ۴ عنوان کرد:

دیدار بی واسطه مدیران شهری و شهروندان راز موفقیت شهر برتر/ لزوم استمرار نهضت ملاقات های مردمی مسجد محور

دیدار بی واسطه مدیران شهری و شهروندان راز موفقیت شهر برتر/ لزوم استمرار نهضت ملاقات های مردمی مسجد محور

در ادامه نهضت ملاقات های مردمی مسجد محور شهروندان منطقه ۴ بدون واسطه با مدیران پایتخت دیدار و گفتگو کردند‌.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در این نشست که در مسجد الزهرا(س) محله حکیمیه با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد آقامیری عضو محترم شورای اسلامی شهر تهران و دکتر کمالی زاده شهردارمنطقه ۴ و جمعی از مسئولین شهری و انتظامی برگزار شد، شهروندان منطقه ۴ مشکلات خود را با مدیریت شهر درمیان گذاردند.

در این دیدار کمالی زاده با تاکید به تکریم ارباب رجوع و رسیدگی ویژه به درخواست های مردمی گفت: این شهروندان هستند که صاحبان اصلی شهرند و رسیدگی به دغدغه های ایشان از اولویت های شهرداری ها به شمار می رود.

شهردار منطقه ۴ ادامه داد: سعی و تلاش ما در این منطقه همواره بر این بوده است که رو در رو و بی واسطه پای حرف مرم نشسته و بعنوان فردی از میان خود آنها مشکلاتشان را شنوا بوده و با تمام هم و غم در جهت رفع و رجوع آن بکوشیم.

در این نشست آقامیری با اشاره به برگزاری برنامه نهضت دیدار مردمی مسجد محورگفت: خوشبختانه چندین ماه است که این نهضت در مساجد منتخب مناطق ۲۲گانه راه اندازی شده و مدیران شهری در این دیدارها بی واسطه پیگیر مشکلات و مطالبات شهروندان هستند و این امر قابل تامل و رضایت بخش است.

شایان ذکر است در پایان این دیدار مردمی مسجد محور، مقرر شد تا موضوعات مطرح‌شده برای ثبت و پی‌گیری اداری توسط اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ جمع‌آوری و دستورات صادره اجرا شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط