1402/03/22-16:47
در آستانه فصل تابستان انجام شد؛

بهسازی و رفع نواقص ۶۴ بوستان در منطقه ۱۳

بهسازی و رفع نواقص ۶۴ بوستان در منطقه ۱۳

شهردار منطقه ۱۳ از رفع نواقص و بهسازی بوستان های منطقه به منظور آماده سازی این اماکن همزمان با شروع فصل تابستان خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، شهردارمنطقه با تاکید بر اهمیت بوستان‌ها به‌عنوان یکی از ظرفیت‌های تفریحی شهروندان گفت: با توجه به نزدیکی فصل تابستان و استفاده بیشتر شهروندان از بوستان ها، معاونت خدمات شهری و فضای سبز منطقه ۱۳، طرح نگهداشت و آماده سازی بوستان های منطقه را اجرایی کرد.

وی با اشاره به رسیدگی کلی به وضعیت بوستان های محدوده اظهار داشت: مرمت مبلمان پارکی، آبشویی درختان، نظافت نیمکت و سطل های زباله، کاشت نشا فصلی تعویض و تعمیر شیر های آبخوری به منظور جلوگیری از هدر رفتن آب، رنگ آمیزی و ترمیم نمادها، رفع مشکلات سرویس بهداشتی و رسیدگی به وضعیت لوازم ورزشی و ایمن سازی وسایل بازی کودکان از جمله اقدامات اداره فضای سبز برای رفع نواقص و بهسازی بوستان ها و تفرجگاه های منطقه۱۳ است.

محمد هادی علی احمدی در این زمینه به حل برخی از نواقص مهم بوستان های منطقه۱۳ ازجمله تعمیر و تجهیز سیستم‌های روشنایی‌های اشاره کرد و افزود: روشنایی پارک‌ها علاوه بر اینکه هنگام شب زیبایی بصری به محلات می‌بخشد، آسایش و امنیت بیشتر شهروندان را نیز، فراهم می‌کند.

شهردار منطقه۱۳ تاکید کرد: پیش از شروع فصل تابستان، تمامی این فضاها برای میزبانی هرچه بهتر شهروندان آماده سازی شود تا مردم بتوانند اوقات خوبی را در بوستان ها سپری کنند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط