1402/03/23-18:18

توسعه و ارتقای زیرساخت شهری منطقه۱۳ در راستای رفاه شهروندان

توسعه و ارتقای زیرساخت شهری منطقه۱۳ در راستای رفاه شهروندان

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به عزم شهرداری در راستای توسعه و ارتقای زیرساخت شهری از اجرای پروژه های مختلف عمرانی در یک ماه گذشته خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه ضمن اشاره به پروژه های عمرانی منطقه در یک ماه گذشته گفت: مدیریت شهری مصمم است فضای بهتری را برای شهروندان ایجاد کند و دراین راستا، طرح‌های عمرانی متعددی در منطقه۱۳ در دست اجرا است.

او با اشاره به بازطراحی و بهسازی آبنمای بوستان بهیان افزود: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و ضرورت افزایش نشاط و شادابی فضاهای شهری علاوه بر انجام اقدامات مختلف عمرانی و خدماتی، بهسازی و فعال شدن آبنماهای موجود در محدوده مورد توجه قرار گرفته و در این راستا، بهسازی آبنمای بوستان بهیان اتمام و مورد بهره‌برداری شهروندان قرار گرفته است.

شهردارمنطقه ۱۳ اظهار داشت: به منظور تعریض معابر جهت سهولت تردد ماشین های امدادرسان و شهروندان در محدوده، عملیات جابجایی ۲۵ تیر برق در بافت فرسوده نیز اجرائی شده است.

او ادامه داد: به منظور برطرف کردن نواقص و جلوگیری از گسترش خرابی روسازی معابر و تامین سطح ایمن و در جهت رفاه و سهولت تردد شهروندان، عملیات تراش و روکش آسفالت ورودی و خروجی پمپ گاز دوکوهه واقع در بزرگراه شهید دوران اجرا شد.

محمد هادی علی احمدی یادآور شد: با توجه به درخواست معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه۱۳ و در راستای افزایش بهره وری شهروندان از فضاهای شهری، سکوی نمایش صحیفه سجادیه در پارک صحیفه سجادیه در خیابان طبرسی توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه۱۳ احداث  شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط