1402/03/24-14:21

آغاز فصل ایمن‌سازی در مدارس منطقه ۸

 آغاز فصل ایمن‌سازی در مدارس منطقه ۸

همزمان با پایان سال تحصیلی، شهرداری منطقه ۸طی امضای تفاهم نامه با آموزش و پرورش، ایمن سازی مدارس این منطقه را آغاز کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی با اعلام خبر ابلاغ اعتبار ۲میلیارد و چهارصد میلیون تومانی کمک به بهسازی و تجهیز مدارس منطقه ۸ در سال جدید گفت: از این اعتبار ۲۵ درصد عمرانی، ۱۵ درصد تجهیزی، ۳۰ درصد برنامه‌ای، ۲۰ درصد مدارس دخترانه و ۱۰ درصد ویژه شهردار است.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ با توجه به بازدید‌ها و درخواست‌ها، اعتبار ۳۵ درصدی عمرانی به ۶۰ درصد رسید و موضوعات عمرانی با اعتبار ۲ میلیارد تومان در سطح مدارس انجام شد.

تنهایی فصل تعطیلی مدارس را بهترین فرصت برای ایمن سازی و انجام عملیات‌های عمرانی دانست و تصریح کرد: این اقدامات نیازمند همکاری اولیای مدارس است.

فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ با اشاره به اینکه شهرداری منطقه برای ماندگار شدن خدمت در مدارس همه تلاش‌خود را انجام می‌دهد، افزود: موضوعات عمرانی و ایمنی مهمترین نیازمندی مدارس سطح منطقه است و در راستای اثر گذاری و انجام کار ویژه برای کودکان اوتیسمی طی سال گذشته، مدیریت شهری منطقه مهمترین اولویت خود را اختصاص ردیف اعتبار برای مدرسه بشارت (ویژه کوکان اوتیسم) در کمیسیون فرهنگی قرار داد.

عامره رئیس آموزش و پرورش منطقه۸ تهران با قدردانی از اقدامات عمرانی شهرداری منطقه و اعلام خبر تحصیل ۵۰ هزار دانش‌آموز در مدارس این منطقه گفت: علاوه بر افزایش سرانه‌های آموزشی، ایمن سازی مدارس مهمترین درخواست آموزش و پرورش است که بعد از ارسال درخواست‌ها از سوی مدارس به آموزش و پرورش، نیازها اولویت‌بندی می‌شود تا از موازی‌کاری پیشگیری می‌شود.

تنهایی در این جلسه از مسئولیت اجتماعی شهرداری برای بهسازی و تجهیز مدارس سخن گفت و ادامه داد: در سال گذشته مناسب سازی مدارس دخترانه، آسفالت کامل حیاط ۳ مدرسه، لکه‌گیری ۵ مدرسه و خدمات عمرانی در ۱۲ مدرسه با صرف هزینه دو میلیار تومان اجرا شد و وسایل ورزشی به ارزش صد میلیون تومان به مدارس اهدا شد.

وی در ادامه خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان، از رنگ‌آمیزی دیواری به متراژ ۴۵۰ متر مربع در مدارس و ۱۵۰۰ متر محیط پیرامونی و دیواره بیرونی در سال گذشته خبر داد و گفت: شهرداری منطقه برای استقبال از سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ آمادگی کامل در زیباسازی محیطی و اجرای عملیات‌های بهزراعی را دارد.

تنهایی شهردار منطقه۸ با اعلام خبر آمادگی کامل شهرداری منطقه در چهار حوزه اجتماعی، عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری در راستای همکاری با آموزش و پرورش تصریح کرد: با اعلام مدارس نیازمند به ارائه خدمات از سوی آموزش و پرورش، شهرداری منطقه۸ در فصل تعطیلی مدارس، عملیات عمرانی خود را در راستای ایمن‌سازی مدارس آغاز می‌‌کند.

گفتنی است جلسه کمیته اجرایی کمک به بهسازی و تجهیز مدارس با حضور فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ و رئیس کمیته، عامره رئیس آموزش و پرورش منطقه، در منطقه۸ برگزار شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط