1402/03/24-22:37
علیپور:

ارائه خدمات با کیفیت به پرسنل تحت پوشش دغدغه اصلی موسسه است/ هادیان شهر به شرکت جامع خدمات نیروی انسانی تبدیل می شود

ارائه خدمات با کیفیت به پرسنل تحت پوشش دغدغه اصلی موسسه است/ هادیان شهر به شرکت جامع خدمات نیروی انسانی تبدیل می شود

عباس علیپور مدیرعامل موسسه هادیان شهر تهران در خصوص اهم اقدامات و برنامه های آتی این موسسه توضیحاتی را ارائه کرد.

-در خصوص اهم فعالیت ها و اقدامات موسسه هادیان شهر توضیح دهید

-موسسه هادیان شهر در کنار کارهای روتین مربوط به امور پرسنل تحت پوشش از جمله پرداخت حقوق، بیمه، صدور انواع گواهی ها و... اقدامات جدیدی را نیز در حوزه منابع انسانی از جمله اخذ مجوز برگزاری کانون های ارزیابی مدیران و کارکنان از سازمان اداری استخدامی کشور، برگزاری دورهای آموزشی، همکاری با اداره کل رفاه شهرداری تهران در اجرای محور دوازدهم بسته خرسندساز، برگزاری ۲۵ دوره تور زیارتی قم و جمکران، انجام داد‌ه است. ضمن اینکه تکریم بیماران خاص تحت پوشش و شاغل در مناطق و سازمان های مختلف شهرداری تهران نیز یکی از اقدامات مهم موسسه است که در راستای رسیدگی و رفع مشکلات شغلی و معیشتی این عزیزان صورت می گیرد.

-در بحث بسته خرسند ساز چه اقداماتی از سوی موسسه ویژه پرسنل تحت پوشش صورت گرفته است؟

-با توجه به تاکیدات دکتر باقری معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران بر ارائه خدمات با کیفیت در قالب بسته خرسند ساز، موسسه هادیان شهر ضمن همکاری با اداره کل رفاه در اجرای محور گشت و گذار، تمام تلاش خود را انجام داده است تا پرسنل تحت پوشش از مزایای محورهای پنجم، ششم و نهم(خریدار، نونوار و غمخوار) بهره مند شوند.

-برگزاری تور زیارتی ویژه پرسنل خدماتی هم از اقدامات جدید موسسه بود

بله با همکاری و مساعدت اداره کل رفاه شهرداری تهران، تور زیارتی قم و جمکران ویژه نیروهای خدماتی تحت پوشش موسسه در سال گذشته برگزار شد که با استقبال خوبی نیز از سوی این عزیزان مواجه شد و امیدواریم که امسال هم بتوانیم این خدمت را به این عزیزان ارائه کنیم.

-دلیل تاخیر در پرداخت حقوق و مزایای برخی مراکز هزینه چیست؟

موسسه هادیان شهر با بیش از پنجاه مرکز هزینه و شرکت و سازمان طرف قرارداد است و در این بین تعداد کم و انگشت شمار مراکزی هستند که در تامین اعتبار لازم دچار مشکل می شوند و با توجه به اینکه مباحث معیشتی از جمله پرداخت به موقع حقوق پرسنل یکی از دغدغه ها و اولویت های اصلی ما است موسسه هادیان تمام تلاش خودش را می کند تا جایی که امکان داشته باشد از منابع داخلی نسبت به پرداخت به موقع حقوق و مزایای پرسنل اقدام کند. اما ذکر این نکته الزامی است که منابع داخل موسسه محدود است و جوابگوی بدهی های مراکز هزینه نیست و امیدواریم با رایزنی هایی که صورت گرفته، این مشکلات حداقلی هم برطرف شود.

-اهم‌ اقدامات پیش روی موسسه چیست؟

در کنار کارهای روتین موسسه، برنامه هایی چون تداوم همکاری با سازمان ها و شرکت های مستقل جهت اجرای بسته خرسندساز به عنوان بازوی اجرایی اداره کل رفاه و ارائه خدمات کانون ارزیابی و توسعه به سازمان ها و شرکت ها پیش بینی شده است که انشاالله با تلاش همه جانبه همکارانم در موسسه، با بهترین کیفیت اجرایی خواهد شد. ضمن اینکه در سال جدید یک هدف گذاری جدید نیز برای سال جدید صورت گرفته است.

-در این خصوص توضیح می دهید؟

با هدف ایجاد درآمد پایدار برای سهام داران اصلی موسسه که بازنشستگان معزز شهرداری تهران هستند به دنبال این هستیم که موسسه هادیان شهر به یک شرکت جامع خدمات نیروی انسانی تبدیل شود تا تمامی نیازهای سازمان ها، شرکت ها و صاحبان کسب و کارها در حوزه نگهداشت و رفاه پرسنل را تامین کنیم و خدمات متنوعی را در زمینه خدمات رفاهی، آموزشی گردشگری، انواع بیمه، برگزاری کانون های ارزیابی و... ارائه کنیم. در همین راستا در تلاش هستیم تا در سال جدید خدمات پرسنلی قابل ارائه موسسه را بیش از پیش و با تاکید بر استفاده از فناوری های دیجیتال و بستر IT گسترش دهیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط