1402/03/26-14:26

استقبال حدود ۷هزار نفر از دختران و بانوان شهر از جشنواره تفريحی فراغتی بوستان بانوان حديدچی

استقبال حدود ۷هزار نفر از دختران و بانوان شهر از جشنواره تفريحی فراغتی بوستان بانوان حديدچی

شهردار منطقه ۴ خبر داد: جشنواره تفريحی فراغتی ويژه دختران كار آفرين و مشاغل خانگی به مدت ۴ روز با حضور ۷هزار نفر از مادران و دختران در بوستان بانوان حديدچی برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ علی اصغر كمالی زاده شهردار منطقه ۴ با گراميداشت ۲۰ خرداد روز صنايع دستی گفت: به همت امور بانوان منطقه ۴ جشنواره تفريحی فراغتی ويژه دختران كار آفرين و مشاغل خانگی به مدت چهار روز از ۲۰ خرداد مصادف با روز صنايع دستی لغايت ۲۳ خرداد ماه جاری در بوستان بانوان حديدچی برگزار شد.

كمالی زاده در ادامه برنامه های جشنواره را در ۷ گروه عنوان كرد و گفت: جشنواره تفريحی فراغتی در برنامه های استيج، گذر فروش، مسابقه ورزشی بزرگسالان، مسابقه ورزشی كودكان، جشنواره غذا، برنامه های محيط زيستی و برنامه های سلامت محور اجرا شد.

او در اعلام عناوين برنامه های ورزشی به اجرای داژبال، طناب بازی، بالا بلندی، پرتاب توپ بسكتبال، بازيهای فكری، شن بازی، سرسره بادی، مسابقه تفنگ آب پاش، فوتبال دستی، مكعب هوش و بازيهای متنوع ديگر اشاره كرد و افزود: برنامه های ورزشی در دو گروه بزرگسال و كودک برگزار گرديد كه با هدف ايجاد زمينه مناسب جهت پرورش و رشد عاطفی، حركتی و شناختی دختران از طريق انجام بازيهای ورزشی، هنری و فكری انجام شد.

شهردار منطقه ۴ در ادامه گفت: در گذر فروش، ۱۴ غرفه، انواع محصولات دست آفريده های دختران كارآفرين شامل كيف، محصولات عفاف و حجاب، ظروف لعابی، ظروف تزئينی، عروسک، تزئينات اتاق كودک و... را به نمايش گذاشته و عرضه كردند.

جشنواره غذا برنامه ديگری بود كه شهردار منطقه ۴ در اشاره به آن گفت: يكی از برنامه های پر طرفدار اين جشنواره برپايی جشنواره غذاهای طبی و سالم بود كه با حضور بانوان علاقمند به پخت غذاهای سالم و اصيل ايرانی به مدت ۲ روز در بوستان بانوان برگزار شد و پس از داوری و رای گيری از بهترين دستور پخت كه شرايط مطلوب را داشتند، تقدير به عمل آمد.

كمالی زاده همچنين از اجرای برنامه های محيط زيستی شامل ساخت لانه پرندگان با مواد بازيافتی، ساخت كاردستی، كلاژ، پخش برورشور و نصب بنرهای آموزشی در محوطه بوستان خبر داد و به ارائه خدمات سلامت محور با برپايی ميز مادر و كودک، اندازه گيری قد و وزن، مشاوره تغذيه و مشاوره مامايی در اين جشنواره پر شور و نشاط اشاره كرد.

او در پايان گفت: بی‌شک جشنواره‌های تفريحی فراغتی برای گروه دختران باعث افزايش سلامت جسمی و روحی ايشان می‌گردد و علاوه بر آن باعث گسترش و توسعه بازيهای ورزشی، هنری و فكری خلاقيت محور و گروه محور، مناسب دختران در بوستان بانوان خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط