1402/03/27-16:01
در پنجاه و هشتمین «شنبه‌ امیدوافتخار» انجام شد؛

افتتاح ایستگاه ۱۳۶ آتش نشانی در منطقه ۱۵

افتتاح ایستگاه ۱۳۶ آتش نشانی در منطقه ۱۵

هشتمین ایستگاه آتش نشانی باب الرضای تهران در پنجاه و هشتمین «شنبه‌ امیدوافتخار» به صورت ویدئوکنفرانس همزمان با دستور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران توسط شهردار منطقه، رييس عملیات منطقه ۸ آتش نشانی و خانواده معظم شهید آتش نشان محسن قدیانی افتتاح شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه در آیین افتتاح ایستگاه ۱۳۶ آتش نشانی گفت: با افتتاح این ایستگاه تعداد ایستگاه های آتش نشانی باب الرضای تهران به عدد هشت رسید.

او با اشاره به اینکه این ایستگاه با همکاری شهرداری منطقه ۱۵ و مشارکت سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در زمینی به مساحت هزار و ۶۰۰ مترمربع جانمایی شد، افزود: اين مجموعه عملياتی آموزشی با زیربنای هزار و ۲۰۰ مترمربع در ۲ طبقه با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان به غیر از هزینه تملک زمین جهت ساخت و تجهيزات احداث شد.

شیری افزود: اين ایستگاه به تجهیزات به روز نظیر نردبان ۳۲ متری، آنکو دوکابین و یک کابین و انواع ماشین و موتورسیکلت و... مجهز است و تا شعاع یک و نیم، دوکیلومتری محدوده شامل محلات مسعوديه و شهرک های افسریه، والفجر، قصرفیروزه، بازار افسریه و... خدمات رسانی می کند.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه افتتاح این ایستگاه‌ سبب افزایش حس امنیت در میان شهروندان و کاهش فشار کاری نیروهای آتش نشانی می‌شود، گفت: با افتتاح این ایستگاه میانگین زمان حضور نیروهای آتش نشانی تهران در محل حادثه کاهش چمشگیری خواهد داشت.

برپایه این گزارش؛ هشتمین ایستگاه آتش نشانی منطقه ۱۵، به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با دستور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در مرکز آموزش بین المللی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران توسط شهردار منطقه، خانواده معظم شهید آتش نشان محسن قدیانی، رييس عملیات منطقه ۸ آتش نشانی شهرداری تهران و با حضور مدیران شهری منطقه، معتمدین محل، در سی و پنج متری خاتم الانبیاء - بلوار ابومسلم- خیابان یاس تقاطع خیابان شهید غلامی مقابل فروشگاه شهروند همزمان با پنجاه و هشتمین «شنبه‌ امیدوافتخار» افتتاح شد.   

نظرات

captcha

اخبار مرتبط