1402/03/28-11:03
شهردار منطقه ۴:

برنامه ریزی دقیق، شناسایی مشکلات و تسریع در رفع آنها نتیجه بخش بودن پروژه ها را در بر خواهد داشت

برنامه ریزی دقیق، شناسایی مشکلات و تسریع در رفع آنها نتیجه بخش بودن پروژه ها را در بر خواهد داشت

شهردار منطقه ۴ تهران طی بازدیدی که معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و هیات همراه از پروژه های های عمرانی منطقه ۴ داشتند، بر برنامه ریزی دقیق، شناسایی مشکلات و تسریع در رفع آنها تاکید ویژه داشت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" طی بازدیدی که "عباس شعبانی" سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و جمعی از مدیران ارشد این معاونت از پروژه های عمرانی این منطقه داشتند، گفت: رصد پروژه های عمرانی مناطق توسط مدیران ارشد شهری یکی از راهکارهای موفقیت آمیز در نحوه برتر، صحیح و کارآمد یک پروژه برای رفع مشکلات و معضلات در راه خواهد بود.

او افزود: ریزبینی، دقت بالا، سرعت در کنار کیفیت و برنامه ریزی هوشمندانه در اجرای هر پروژه ای رمز موفقیت آن پروژه است.

شهردار منطقه ۴ ادامه داد: نیازسنجی از شهروندان و رسیدگی به درخواست مردمی و جلب رضایت و آرامش آنها از دغدغه های مدیریت شهری است که در این منطقه با تمام تلاش و تکاپو به آن رسیدگی می شود.

در این بازدید شعبانی ضمن تقدیر از عملکرد موفق شهرداری منطقه ۴ در اجرای پروژه های خود گفت: اولویت دهی به منابع حوزه فنی و عمران در اجرای پروژه های شهری حائز اهمیت بوده و خوشبختانه رسیدگی به این مهم درمنطقه ۴ به خوبی مشهود است.

او ادامه داد: پروژه احداث پل جهتی شهید باقری به شهید زین الدین غرب به دلیل فراهم کردن آسایش و رفاه شهروندان و کسب رضایت ایشان از جمله پروژه های نیک شهرداری منطقه ۴ به شمار می رود.

شایان ذکر است در این بازدید هیات مذکور از پروژه احداث پل جهتی شهید باقری به شهید زین الدین غرب دیدن کرده و در جریان آخرین وضعیت اجرایی این پروژه ها قرار گرفتند و دستورات لازم را صادر کردند.

گفتنی است پروژه مذکور به دلیل عدم دسترسی خروجی مستقیم بزرگراه شهید باقری شمال به جنوب و شهید زین الدین غرب در دستورکار قرار گرفته و از اوایل امسال تجهیز کارگاه آن آغاز شده است. با احداث این پروژه دسترسی پل جهتی بزرگراه شهید باقری شمال به جنوب و شهید زین الدین غرب میسر خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط