1402/03/28-17:06

۲۱۴ معبر اصلی و فرعی منطقه ۱۰ آسفالت می‎شود/ آسفالت‌ریزی ۲۰ هزار مترمربعی معابر محلات غربی پایتخت

۲۱۴ معبر اصلی و فرعی منطقه ۱۰ آسفالت می‎شود/ آسفالت‌ریزی ۲۰ هزار مترمربعی معابر محلات غربی پایتخت

شهردار منطقه ۱۰ گفت: آسفالت‌ریزی ۲۱۴ معبر اصلی و فرعی، هدف‌گذاری ۶ ماهه نخست امسال است که در دستورکار مدیریت شهری منطقه قرار گرفته است که عملیات روکش آسفالت دستی و مکانیزه در حال انجام است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» گفت: معابر از مهم‌ترین فضاهای شهری هستند که مورد استفاده روزمره شهروندان است و آسفالت معابر و مناسب‌سازی مسیرها می‌تواند نقش مهم و ارزنده‌ای در ارتقای رضایتمندی شهروندان داشته باشد.

وی با بیان اینکه افزایش سطح کیفی آسفالت معابر یکی از اولویت‎های مهم مدیریت شهری است، افزود: اکیپ‌های روزانه و شبانه به طور مستمر مشغول به فعالیت عملیات آسفالت‌ریزی به دو طریق روکش دستی و تراش و روکش مکانیزه در معابر فرعی واصلی هستند.

اخ‌الصنایع با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳۲۰۰ تن آسفالت به مساحت ۲۰ هزار و ۳۰۰ مترمربع در معابر اصلی سطح منطقه پخش شده است، گفت: هم‌اکنون عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت در محورهای اصلی از قبیل خیابان هاشمی حدفاصل بزرگراه یادگار امام(ره) تا جیحون، حدفاصل خیابان خوش تا بزرگراه شهید نواب صفوی، بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب به شمال حدفاصل خیابان طوس تا خیابان بهنود، خیابان شهید رحیمی(اکبرآباد) منشعب از خیابان شهیدان و خیابان آزادی تقاطع رودکی لاین اتوبوس‌های بی‌آر‌تی به اتمام رسیده است.

شهردار منطقه ۱۰ بیان کرد: عملیات روکش دستی آسفالت و لکه‌گیری در معابر فرعی محدوده به‌صورت روزانه در حال انجام است و از ابتدای سال تا کنون حدود ۲۶۰۰ تن آسفالت پخش شده است.

اخ‌الصنایع گفت: آسفالت‌ریزی ۲۱۴ معبر اصلی و فرعی، هدف‌گذاری ۶ ماهه نخست امسال است که در دستورکار مدیریت شهری منطقه قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در هدف‌گذاری ۶ ماهه نخست امسال، در مجموع نواحی سه گانه در زمینه عملیات روکش دستی پیشرفت ۳۰ درصدی داشته‌اند همچنین عملیات روکش مکانیزه در ناحیه سه در این بازه زمانی به اتمام رسیده است.

شهردار منطقه ۱۰ با بیان اینکه حدود ۷۰ درصد معابر سطح منطقه در بافت فرسوده قرار دارد، گفت: روکش دستی آسفالت بیشتر در محلات ۱۰ گانه منطقه به‌ویژه بریانک، مرتضوی، هفت‌چنار، سلسبیل و جی در حال انجام است.

شهردار منطقه ۱۰ با بیان اینکه اجرای عملیات آسفالت نسبت به نیاز محلات و نواحی در حال انجام است، گفت: با توجه به فرسوده بودن معابر و قرار گرفتن درصد زیادی از ناحیه یک در بافت فرسوده، تمرکز و توجه مدیریت شهری منطقه به این ناحیه بیشتر است.

اخ‌الصنایع اظهار کرد: سال گذشته ۱۶ هزار تن آسفالت در معابر اصلی و فرعی سطح منطقه پخش شده است در حالی که در برنامه امسال ۴۰ هزار تن آسفالت ریزی پیش‎بینی شده است و در این زمینه شاهد رشد بیش از دو برابر هستیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط