1402/03/28-19:41

اجرای عملیات بهسازی و مرمت شبکه بزرگراهی منطقه ۱۹ با پخش بالغ بر ۹ هزار تن آسفالت

اجرای عملیات بهسازی و مرمت شبکه بزرگراهی منطقه ۱۹ با پخش بالغ بر ۹ هزار تن آسفالت

شهردار منطقه ۱۹ از اجرای عملیات بهسازی ومرمت آسفالت شبکه معابر بزرگراهی شهید هاشمی، شهید رجایی و شهید تندگویان با پخش بالغ بر ۹ هزار تن آسفالت مکانیزه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی گفت: با توجه به واقع شدن تعدادی مسیر بزرگراهی و محورهای مواصلاتی پرتردد شهر تهران در این منطقه و با در نظر گرفتن ضرورت بهسازی زیرساخت های حمل‌ونقل درون شهری و بهبود شبکه معابر، عملیات بهسازی و مرمت آسفالت بزرگراه های منطقه در دستور کار قرار گرفت.

او با اشاره به استقرار سه اکیپ مکانیزه به صورت شبانه در این محورهای مواصلاتی، ارتقای ایمنی، بهبود کارکرد معابر بزرگراهی و تسهیل در تردد شهروندان را از جمله اهداف اجرای این طرح عمرانی برشمرد.

فرهادی ادامه داد: در حال حاضر ۵۰ هزار و ۷۰۰ مترمربع از معابر بزرگراهی مذکور با پخش ۸ هزار و ۸۰۰ تن آسفالت مرمت و بهسازی شده است.

شهردار منطقه تصریح کرد: طی عملیات بهسازی معابر بزرگراهی، مرمت آسفالت بزرگراه شهید هاشمی از خروجی بزرگراه شهید آوینی تا بلوار علامه عسگر، سه راه باقر شهر تا پل کهریزک در محور شهید رجایی و خروجی میدان مرکزی میوه و تره بار تا پل شهید صنیع خانی در بزرگراه تندگویان انجام شده است.

این مسئول در تداوم عملیات بهسازی معابر بزرگراهی، ازشروع مرمت آسفالت بزرگراه شهید کاظمی خبر داد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط