1402/03/30-12:03

تکمیل ۹۴ درصد پروژه‌های توسعه محلی در منطقه ۵

تکمیل ۹۴ درصد پروژه‌های توسعه محلی در منطقه ۵

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه گفت: حدود ۹۴ درصد پروژه‌های توسعه محلی سال ۱۴۰۱ منطقه ۵ به طور کامل به اتمام رسیده و این منطقه عملکرد خوبی در تکمیل پروژه های توسعه محلی داشته است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵؛ صبح روز دوشنبه (۲۹ خردادماه) در  ادامه طرح رصد ۲،  محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی، میثم مظفر رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران به همراه شهردار منطقه ۵ و مدیران شهری نحوه پیشرفت پروژه‌های توسعه محلی منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

در جریان این بازدید محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: امروز از پروژه های توسعه محلی که در بودجه ۱۴۰۱ برای منطقه ۵ تصویب شده بود بازدید کردیم که خوشبختانه اکثر پروژه ها به طور کامل به بهره برداری رسیده و در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی ضمن قدردانی از شهردار و همه مدیران منطقه ۵ تصریح کرد: این منطقه در تکمیل پروژه های توسعه محلی غیرمستمر در رتبه چهارم قرار گرفته است و در کل در اجرای تمام ‌پروژه‌های مختلف رتبه پنجم را دارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اينکه برای سال ۱۴۰۲ هم پروژه های خوبی برای منطقه درنظر گرفته شده است گفت: امیدواریم با افتتاح این پروژه ها شاهد رضایت بیشتر مردم منطقه باشیم.

اعضای شورا در بازدید امروز با حضور در محلات منطقه ۵ از پروژه احداث زمین چمن مصنوعی علامه طباطبایی واقع در آبشناسان خیابان علامه طباطبایی، باغ گلاریس در بزرگراه ستاری خیابان باهنر، پروژه پیاده روسازی بوستان اقتصادی، اصلاح هندسی خیابان ٢٠متری گلستان شرقی، تعمیر و تجهیز سرای محله جنت آباد و احداث باغ ایرانی در خیابان الهی و چند پروژه در دست احداث دیگر در این محلات بازدید نمودند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط