1402/04/01-19:13
با اجرای طرح پنجشنبه های نگهداشت انجام شد؛

رفع موانع فیزیکی و زوائد بصری در خیابان پیروزی

رفع موانع فیزیکی و زوائد بصری در خیابان پیروزی

شهردار منطقه۱۳ از رفع موانع فیزیکی و زوائد بصری در محدوده فضای سبز خیابان پیروزی در طرح نگهداشت شهر خبر داد و گفت: با حذف زوائد بصری می توان تا حد زیادی چهره شهر را آراسته کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به اجرای مستمر طرح نگهداشت شهر در محله ها و معابر محدوده گفت: در یک اقدام هماهنگ و برنامه‌ریزی شده در نخستین پنجشنبه تیر ماه، عملیات ویژه طرح نگهداشت شهر با بهره گیری از نیروی انسانی لازم و تجهیزات شهری توسط معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۱۳ در خیابان پیروزی تهران به اجرا در آمد.

شهردار منطقه۱۳ در خصوص رفع موانع فیزیکی و زوائد بصری محدوده قطعات فضای سبز خیابان پیروزی اظهار داشت: این اقدام در پی طرح رفع موانع فیزیکی و پاکسازی فضای سبز این محور شریانی صورت گرفت و عوامل معاونت خدمات شهری نسبت به رفع موانع زائد در محدوده این قسمت از خیابان اقدام کردند.

به گفته او، با تلاش ۱۰۳ کارگر خدمات شهری،عملیات نظافت و رفت و روب خیابان پیروزی حدفاصل بزرگراه امام علی(ع) تا بیمارستان فجر در قالب عملیات طرح نگهداشت شهر اجرا شد.

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت: عملیات لایروبی نهرها و شستشوی جدول ها به وسیله واترجت و تانکرهای آب با هدف سلامت و پاکیزگی در طول خیابان پیروزی واقع در ناحیه یک انجام شده، ضمن اینکه نهرهای این خیابان نیز لایروبی شد.

او به دیگر اقدامات حوزه خدمات شهری و محیط زیست در طرح نگهداشت شهر اشاره کرد و افزود: در راستای حفظ منظر شهری و ارتقای آراستگی محور پیروزی و کاهش آلودگی‌های زیست محیطی اقداماتی از جمله رفت و روب پیاده رو ها برای تامین بهداشت محیط رهگذران، جمع آوری منظم زباله ها، شستشوی مخازن، پاکسازی نهرها و باغچه ها؛ بازپیرایی فضا‌های سبز، مرمت و نونوار کردن المان‌های شهری، امحای تبلیغات غیرمجاز نما و کف، امحای جانوران مضر و موذی شهری با توجه به آغاز فصل گرما به عنوان خواسته شهروندان از مجموعه مدیریت شهری اجرایی شد.

محمد هادی علی احمدی یاد اور شد: مدیریت شهری منطقه ۱۳ تمام تلاش و همت خود را انجام می‌دهد تا با طرح نگهداشت شهر تحولی بزرگ و ملموس در این منطقه ایجاد کرده و رضایت خاطر شهروندان که صاحبان اصلی شهر هستند را کسب کند.

طرح نگهداشت شهر با نظارت معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه، رییس اداره خدمات شهری، ناظران اداره کل خدمات شهری و سازمان مدیریت پسماند و شهرداران نواحی اجرائی شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط