1402/04/03-10:10

پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات احداث ایستگاه بی آرتی فدک

پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات احداث ایستگاه بی آرتی فدک

احداث و راه اندازی احداث ایستگاه بی آرتی فدک در منطقه هشت تهران با هدف کاهش فاصله بین ایستگاهی سامانه تندرو اتوبوس های خط ۹ به پیشرفت ۷۰ درصدی رسید.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه ۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه از مراحل پایانی عملیات احداث ایستگاه بی آرتی فدک در بزرگراه امام علی(ع) (جنوب به شمال و بالعکس) در محدوده کوچه همسایگان خبر داد و افزود: در سال‌های گذشته یکی از مشکلات شهروندان محله فدک عدم دسترسی با فاصله استاندارد به ایستگاه بی آر تی بوده و شهروندان جهت دسترسی به نزدیکترین ایستگاه می بایست از ایستگاه حیدری و یا سبلان استفاده می نمودند که مشکل مذکور با احداث ایستگاه فدک مرتفع می‌شود.

تنهایی شهردار منطقه۸ تصریح کرد: با توجه به اینکه بزرگراه امام علی(ع)‌ روزانه با حجم زیادی از تردد خودروها مواجه است، با آغاز این پروژه و در راستای کاهش ترافیک در محدوده منطقه۸، عملیات عمرانی از ساعت ۲۳ الی ۵ بامداد انجام و همزمان در طول مسیر ایمن سازی ترافیکی تردد نیز صورت گرفت.

شهردار منطقه۸ با اشاره به قرار گیری این ایستگاه در مسیر خط ۹ سامانه تندرو اتوبوس های شهری ادامه داد: این خط به طول ۳۵ کیلومتر و تعداد ۳۳ ایستگاه یکی از طولانی‌تری خطوط بی آر تی است که شمال و جنوب را به هم متصل و تعداد زیادی از مسافران را روزانه جابجا می کند و با رفع این مشکل شهروندان، فاصله بین ایستگاهی کاهش و ایمنی تردد عابرین تامین می‌شود.

فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ با توجه به پر اهمیت دانستن موضوع حمل و نقل عمومی و خدمت رسانی هرچه بهتر شهرداری تهران به شهروندان محترم گفت: عملیات احداث و راه اندازی ایستگاه بی آرتی فدک، با هدف کاهش سر فاصله بین ایستگاه های سامانه تندرو اتوبوس های خط ۹ بی‌آرتی، درمحدوده منطقه۸ تهران با پیشرفت ۷۰ درصدی در حال اجرا است.

تنهایی در پایان گفت: طبق پیش‌بینی‌ و برنامه‌ریزی‌ها با ایجاد دسترسی جدید خیابان مدنی به بزرگراه امام علی(ع)، جمع آوری معارض‌های برقی در ضلع غربی و احداث ایستگاه های ضلع غرب و شرق این پروژه آماده بهره ‌برداری است. 

گفتنی است در بازدیدهای میدانی شهردار منطقه۸ از محلات و گفت و گو با شهروندان در مساجد رفع این معضل چندساله یکی از مطالبات شهری در محله فدک بود که با پیگیری و بررسی کارشناسان حوزه حمل و نقل ترافیک، موانع مرتفع و هماهنگی های لازم جهت احداث این ایستگاه از سوی منطقه انجام شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط