1402/04/04-19:45

ساخت و ساز غیرمجاز در محله آبک تخریب شد

ساخت و ساز غیرمجاز در محله آبک تخریب شد

شهردار منطقه یک: تخلفات ساختمانی در محلات گلابدره و آبک به صورت مستمر پایش و با افراد سودجو با حکم قضایی برخورد جدی و بناهای غیرمجاز تخریب می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ اعلام کرد: پس از صدور رای توسط مقام قضایی، صبحگاه یکشنبه ۴ تیر ماه به همراهی محمد حسین جعفری معاون دادستان و سرپرست ناحیه یک دادسرای الهیه، سرهنگ محمد باقر قدم زاده سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت، کلیه عوامل ناحیه و... از عملیات ساخت و ساز غیرمجاز در محله آبک که بدون مجوز اقدام به ساخت بیش از ۴ طبقه نموده بود جلوگیری شد.

او با اشاره به اینکه این ساخت و سازها مربوط به سنوات گذشته بوده است گفت: با توجه به اطلاع رسانی های مکرر و نصب بنر و تذکرات لازم به شهروندان محلات گلابدره و آبک هرگونه ساخت و ساز بدون دریافت مجوزهای لازم، ممنوع و به دستور مقام قضایی و رای کمیسیون ماده صد تخریب خواهد شد و در صورت خرید و فروش مسئولیت و عواقب آن به عهده خریدار و فروشنده خواهد بود.

سرکلانتر یکم نیز در این عملیات پلمپ و تخریب واحدهای غیر مجاز را در دستورکار دانست و گفت: با تعامل خوبی که بین سرکلانتری، شهرداری منطقه یک و دادسرا وجود دارد امیدواریم روند نظارتی بیشتر و از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری شود و اگر کسی در ادوار گذشته اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز کرده باشد طبق قانون به شدت با آنها برخورد می شود.

او افزود: افراد سودجو در این محله ها باید بدانند قانون با آنها برخورد می کند و اجازه سوء استفاده و نقض قوانین به کسی داده نمی شود.

بهمن ابره دری شهردار ناحیه سه نیز به اقدامات اجرایی در راستای صیانت از حقوق شهر اشاره کرد و گفت: تخریب و جلوگیری از ساخت و پلمپ ۲۰ ملک متخلف در این ناحیه به علت عدم رعایت استانداردهای ایمنی و شهرسازی در راستای حفاظت از جان شهروندان از دیگر اقدامات اجرایی در سال جدید بوده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط