1402/04/05-10:22

۱۰هزار تن آسفالت‌ در معابر منطقه ۸

۱۰هزار تن آسفالت‌ در معابر منطقه ۸

عملیات آسفالت ریزی در منطقه هشت به ۱۰ هزار تن رسید و تا پایان تابستان ۲۴۵ هزار مترمربع از معابر این منطقه با ۳۰ هزار تن آسفالت، نوسازی می‌شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه با اعلام خبر بهسازی و نوسازی ۷۸ هزار مترمربع تراش و روکش آسفالت در منطقه۸ تهران گفت: پیش از این اقدام عمرانی، عمر آسفالت در بسیاری معابر منطقه به بیش از ۱۰ سال می‌رسید که با آغاز نهضت آسفالت ریزی و طبق پیش‌بینی ها، تا پایان تابستان معابر این منطقه با ۳۰ هزار تن آسفالت‌ بهسازی و نوسازی می‌شود.

شهردار منطقه۸ بهسازی آسفالت را به عنوان یکی از اساسی ترین مطالبات شهری دانست و افزود: بر اساس رصد و پایش میدانی، در این اقدام تعداد بهسازی و نوسازی ۱۵٠ معبر در دستورکار قرار دارد که تاکنون توزیع ۱۰هزار تن آسفالت‌ به متراژ  ۷۸ هزار مترمربع در سطح محلات منطقه هشت انجام شده است.

تنهایی رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم در راستای انجام با کیفیت و مطلوب آسفالت‌ را پر اهمیت دانست و گفت: در این طرح، علاوه بر آسفالت ریزی مکانیزه، عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت به صورت همزمان در محلات انجام می‌شود.

شهردار منطقه ۸ عملیات بهسازی معابر و محلات این منطقه را از برنامه های توسعه محله‌ای و اولویت دار در حوزه عمرانی و خدماتی اعلام کرد و خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتبار حدودی ۲۱۵ میلیارد ریال در منطقه ۸ در حال اجرا است.

فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ با اشاره به ضرورت خدمت‌رسانی بی‌وقفه به شهروندان به ویژه در زمینه بهسازی معابر شهری گفت: تلاش مدیریت شهری بر این است که در کوتاه‌ترین بازه زمانی با اتمام عملیات آسفالت در معابر منطقه۸، یکی از مطالبات به‌حق شهروندان در این محدوده را محقق کند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط