1402/04/05-21:24
رضا محمدی خبر داد:

۲۳ خانه پلاک قرمز در سطح منطقه ۶ شناسایی و پلمپ شدند

۲۳ خانه پلاک قرمز در سطح منطقه ۶ شناسایی و پلمپ شدند

شهردار منطقه ۶ از شناسایی، ایمن سازی و پلمپ ۲۳ خانه پلاک قرمز در راستای حل معضل آسیب های اجتماعی با اخذ حکم قضایی در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، رضا محمدی شهردار منطقه با اشاره به اهمیت کاهش آسیب های اجتماعی با توجه ویژه بر منابع بزه خاطر نشان کرد: با هدف بهبود کیفیت زندگی شهروندان و پیگیری درخواست‌های متعدد آنها شناسایی و رفع معضل خانه های پلاک قرمز در سطح منطقه به صورت جدی دنبال می شود.

شهردار منطقه ادامه داد: گاهاً این اماکن رها شده هستندکه به مرور زمان به محلی برای تجمع و پاتوق معتادین تبدیل شده بودند که برای ساکنین برخی از محلات ایجاد مزاحمت می کردند؛ لذا با پیگیری های انجام شده و اخذ دستور از مقام قضایی با هماهنگی نیروی انتظامی اقدام به رفع مشکل خانه‌های پلاک قرمز در سطح منطقه کردیم.

به گفته محمدی این اقدام با هدف قراردادن منشاً ایجاد مزاحمت برای شهروندان، منابع بزه از سطح منطقه و کاهش آسیب های اجتماعی در قلب پایتخت با حضور ضابط قضائی اجرایی شد.

وی همچنین با اشاره به جزئیات این اقدام گفت: در سطح ناحیه ۲ حدود ۱۲ مورد خانه پلاک قرمز شناسایی شد که ۹ مورد از آنها به طور کامل ایمن سازی و از حالت پلاک قرمز خارج شد و ۳ مورد دیگر نیز در طی مراحل قضایی است.

شهردار منطقه ۶ با اشاره به اینکه در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۱ نیز ۱۱ مورد پلاک قرمز از سطح ناحیه یک پاکسازی و ایمن سازی شد تاکید کرد: هدف ما ارتقاء کیفیت، آرامش و امنیت زندگی شهری شهروندان در قلب پایتخت است.

گفتنی است، خانه‌های قرمز عنوان طرحی است که از اوایل سال ۱۳۹۵ به منظور حل معضل آسیب‌های اجتماعی، با شناسایی خانه‌های گرفتار این آسیب‌ها در دستورکار قرار گرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط