1402/04/06-09:45

برگزاری مانور ایمنی در برابر زلزله، امداد و نجات و اطفاء حریق در پروژه پارکینگ طبقاتی نیایش

برگزاری مانور ایمنی در برابر زلزله، امداد و نجات و اطفاء حریق در پروژه پارکینگ طبقاتی نیایش

به منظور افزایش آمادگی و ارتقای توانمندی ها، برای مقابله با بحران های احتمالی، مانور ایمنی در برابر زلزله، امداد و نجات و اطفاء حریق در محل پروژه پارکینگ طبقاتی نیایش برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، رئیس گروه مدیریت بحران و HSE سازمان عمرانی گفت: با همکاری و همراهی نیروهای سازمان آتش نشانی، جمعیت هلال احمر، مدیریت بحران منطقه ۳ شهرداری تهران و نیروهای متخصص و آموزش دیده این سازمان با حضور جمعی از مدیران ارشد و کارگران و پرسنل دستگاه های اجرایی، یک دوره مانور به منظور افزایش آمادگی و ارتقای توانمندی ها در محوطه کارگاهی پروژه در حال ساخت پارکینگ طبقاتی نیایش برگزار شد.

وی با بیان اینکه آموزش صحیح و به موقع کارگران و پرسنل تاثیر بسیار بالایی در کاهش حوادث احتمالی دارد گفت: با مدیریت صحیح میتوان از رخدادهای احتمالی که منجر به صدمات جانی و مالی میگردد جلوگیری کرد.

او در حاشیه برگزاری این مانور با اشاره به اهمیت آمادگی برای مقابله با بحران های احتمالی گفت: ، هدف از مانور پیش رو ایجاد آمادگی بیشتر و افزایش هماهنگی بین دستگاه ها برای مقابله با بحران ها و حوادث است.

در ادامه این مانور پناه‌گیری به موقع و مناسب، خروج اضطراری و امن، حمل مصدومان احتمالی، نصب چادر های امداد رسانی، کمک به مصدومان و حادثه دیدگان و نحوه صحیح اطفاء حریق و استفاده مناسب از خاموش کننده ها از جمله مواردی بود که در این مانور مورد تمرین قرار گرفت.

پیش از برگزاری این مانور کلاس آموزشی با همکاری سازمان آتش نشانی و هلال احمر برای کارگران و مدیران به طور تخصصی برگزار شد.

لازم به ذکر است محل اجرای این مانور، پروژه در حال اجرای پارکینگ طبقاتی نیایش از پروژه های مهم سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران است، که شامل ۹ طبقه پارکینگ در زیر زمین به گنجایش ۱۳۰۰ خودرو با امکان دسترسی و اتصال به تونل نیایش و ۲ طبقه تجاری روی زمین جنب سینمای پردیس ملت می باشد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط