1402/04/06-19:56
اخ الصنایع خبر داد:

جمع‌آوری و نوسازی ۴۵۰۰ متر از انهار فرسوده منطقه ۱۰

جمع‌آوری و نوسازی ۴۵۰۰ متر از انهار فرسوده منطقه ۱۰

شهردار منطقه ۱۰ از جمع‌آوری و نوسازی حدود ۴۵۰۰ متر از انهار فرسوده این منطقه از ابتدای سال تا کنون خبر داد و اظهار امیدواری کرد که تا پایان سال ۱۱ کیلومتر نهر در منطقه اجرا شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، «مهدی اخ‌الصنایع» با بیان اینکه توسعه و تکمیل شبکه جمع‌آوری آبهای سطحی منطقه از اولویت‌های اجرایی مدیریت شهری است، گفت: عملیات اجرایی پروژه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی منطقه شامل لوله‌گذاری، ساخت کانال سرپوشیده، تبدیل نهر به کانیوو و کانیوو به کانیو به طور جدی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۱۰ بیان کرد: نوسازی این انهار با هدف رفع معضل پس‌زدگی و آبگرفتگی در انهار قدیمی، تسهیل در عبور و مرور عابران پیاده و به‌ویژه خودروهای امدادی و آتشنشانی انجام شده است.

وی افزود: به منظور جمع‌آوری آب‌های سطحی در محلات جی، سلیمانی، بریانک، هاشمی، امام خمینی(ره)، سلسبیل، کارون با اجرای لوله‌گذاری و تبدیل نهر به کانیوو، عملیات نوسازی انهار آنها انجام و آماده بهره‌برداری شده است.

اخ‌الصنایع اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده تا پایان سال حدود ۱۱ هزار مترطول نهرسازی در منطقه اجرایی شود و در سال جاری، حدود ۴۵۰۰ مترطول محقق شده که پیشرفت قابل توجهی داشته است.

اخ‌الصنایع ادامه داد: در کنار تبدیل نهر به کانیو و اجرای کانیو به کانیو در هر معبری که نیاز به سواره‌رو و پیاده‌رو داشته باشد آسفالت و پیاده‌روسازی در همان راستا صورت می گیرد.

شهردار منطقه ۱۰ از شهروندان این منطقه درخواست کرد؛ به منظور کاهش مشکلات زیست محیطی، خانوارهایی که هنوز برای نصب انشعابات خانگی به شبکه فاضلاب شهری اقدامی انجام ندادند هرچه سریعتر به اگوی شهری متصل شوند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط