1402/04/06-20:53

برگزاری مانور اطفای حریق در بیمارستان شهید لواسانی

برگزاری مانور اطفای حریق در بیمارستان شهید لواسانی

مانور آمادگی در برابر حریق علف‌های هرز و خشک با همکاری سازمان آتش نشانی، ستاد مدیریت بحران و مجموعه بیمارستان شهید لواسانی برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، شهردارمنطقه هدف از برگزاری مانور اطفای حریق را بالا بردن همکاری و هماهنگی بین سازمانی و آمادگی در برابر حریق علفهای های هرز و خشک اعلام کرد و افزود: این مانور با حضور نیروهای عملیاتی کد ۴۴ (فوریت های زیرساختی)، نیروهای عملیاتی کد ۱۲۵ (آتش سوزی) و نیروهای عملیاتی کد ۱۱۱ HICS (بحران) در فاصله ایمن از ساختمان ها و مخازن ذخیره سوخت و درختان برگزار شده است.

به گفته او، در این مانور، برق شهری به دلیل تست عملکرد ژنراتور های تامین انرژی در شرایط بحرانی قطع بوده و برق کل مجموعه از طریق سیستم اضطراری تامین شد.

شهردار منطقه۱۳ اظهار داشت: به واسطه این مانور، میزان آمادگی سازمان های خدمات رسان به لحاظ مواجهه با بحران در مواقع اضطراری سنجش و توانمندی آنها در عملیات اطفای حریق مشخص می شود.

محمد هادی علی‌احمدی با اشاره به بازدید نمایندگان سازمان پیشگیری و‌مدیریت بحران شهر تهران برای برگزاری مسابقات سراسری دوام، از پایگاه مدیریت بحران سرخه حصار خاطر نشان کرد: این مسابقات، پس از طراحی و بازنگری سایت پایگاه تا شهریور ماه برگزار خواهد شد.

محمد هادی علی‌احمدی در خصوص دیگر برنامه‌های ستاد مدیریت بحران در هفته اخیر خاطر نشان کرد: آموزش، تمرین و بهره برداری از تجهیزات موجود با حضور کارشناسان ستاد و مسئولان دوام محلات در منطقه۱۳ برگزار شده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط