1402/04/07-10:24
در دیدار دو عضو شورای اسلامی شهر تهران با معتمدین محلات منطقه ۲۱ مطرح شد:

پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر تهران از دستگاه قضا برای تداوم فعالیت شورایاری های محلات

پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر تهران از دستگاه قضا برای تداوم فعالیت شورایاری های محلات

"ناصر امانی" و "علی اصغر قائمی" دو عضو شورای اسلامی شهر تهران به همراه شهردار و مدیران شهری منطقه ۲۱ با معتمدین محلات ۱۳ گانه دیار پیشرفت و نوآوری دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، در این دیدار که نمایندگان محلات به بیان مسائل و مشکلات پیش روی محله های منطقه ۲۱ پرداختند، "ناصر امانی" در سخنانی با اشاره به تدوین نظام نامه فعالیت مدیریت محلات به عنوان مسیری میانبر برای فعالیت نمایندگان محلات تهران افزود: نظام نامه فعالیت مدیریت محلات، فصل تازه ای را از خدمت به شهروندان رقم می زند.

وی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر تهران پیگر ابطال حکم پایان فعالیت شورایاری محلات هستند، گفت: در ادوار گذشته فعالیت شورایاری ها در محلات شهر تهران، هم افزایی و اتفاقات خوبی در رفع نیازهای شهری محلات با حضور شورایاران رخ داده است که امیدواریم با ورود دیوان عدالت اداری، امکان تداوم فعالیت شورایاران فراهم شود.

امانی توجه مدیریت شهری به تسریع در اجرای پروژه‌ای توسعه محله ای را ضروری خواند و افزود: در بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تهران سهم ویژه ای برای پروژه های توسعه محله ای و کوچک مقیاس دیده شده که با اجرای این پروژه ها، شرایط بهتری در زندگی شهری فراهم خواهد شد.

"محمدرضا پوریافر" شهردار منطقه ۲۱ تهران نیز در این جلسه به بیان برخی چالش ها و فرصت های ای منطقه پرداخت و بر ضرورت تقویت ارتباط مدیریت شهری با نمایندگان محلات در رفع موضوعات شهری محله ها تاکید کرد.

وی با اشاره به برخی پروژه های مهم شهری در دست اجرای این منطقه، اظهارداشت: با تعامل دستگاه‌های اجرایی، پروژه هایی چون ادامه معبر دوگاز، زیر گذر فتح-باغستان، بوستان بزرگ بانوان، درمانگاه شهرداری منطقه و احداث تصفیه خانه های آب شهری در سال جاری به بهره برداری می رسد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط