1402/04/07-19:36
با حضور رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران و شهردار منطقه۹ در جمع نمازگزاران امام جعفرصادق (ع)؛

مشکلات شهروندان غرب پایتخت مورد رسیدگی قرار گرفت

مشکلات شهروندان غرب پایتخت مورد رسیدگی قرار گرفت

در ادامه دیدارهای مردمی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در مساجد پایتخت، این بار مسجد امام جعفرصادق(ع) در محله شمشیری، میزبان این رویداد مردمی بود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ داود گودرزی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر عنوان کرد: اولویت بندی مسائل شهری با همیاری شهروندان و ارائه نظرات آنها به مجموعه شهری که به کمبودهای محله خود اشراف دارند، میسر می باشد.

وی افزود: برای فضاهای عمومی شهر برنامه داریم که این مهم مستلزم همکاری سایر دستگاه های خدمت رسان می باشد.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران تاکید کرد: هدف ما رفع دغدغه شهروندان است که در این راستا مدیریت ارشد شهری خود را موظف می داند تا در موضوعات مختلف در حد امکان نسبت به خدمت رسانی به شهروندان اقدام کند.

گودرزی در ادامه با اشاره به مشکلات ترافیکی در مناطق شهری به خصوص قسمت جنوبی پایتخت تصریح کرد: در نظر است تا موضوع ترافیک و معضلات ناشی از آن را با اصلاح خطوط ساماندهی کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: در نظر است تا نسبت به احداث ۱۰۰ بازار میوه و تره بار در شهر تهران اقدام شود که امور عملیاتی آن به زودی شروع می شود.

 رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران همچنین به شهروندان تهرانی این نوید را داد که به زودی با راه اندازی سامانه ثبت درخواست توسط دست فروشان شاهد رفع معضل سدمعبر در مناطق شهری باشیم.

در ادامه سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه۹ تاکید کرد: دغدغه مسئولان می بایست خدمت به شهروندان باشد و مردم نیز باید مطالبه‌گر باشند و از مسئولان پاسخ بخواهند.

وی با اشاره به برپایی میز خدمت در مساجد، هدف از آن را ارتقاء خدمت رسانی به شهروندان و شناسایی و رسیدگی به مشکلات محله عنوان کرد.

 شهردار منطقه۹ یادآور شد: برنامه میز خدمت به منظور شنیدن مشکلات شهروندان برگزار می شود تا بتوان به درخواست های آنان در حوزه های مختلف شهری رسیدگی کرد.

لازم به ذکر است ️در این دیدار مردمی گودرزی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران به همراه مرتضوی شهردار منطقه۹ و مدیران شهری در میز خدمت برپا شده در مسجد امام جعفرصادق(ع) محله شمشیری به درخواست های شهروندان در حوزه های مختلف شهری رسیدگی کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط