1402/04/11-13:36
در راستای غنی سازی اوقات فراغت برگزار می شود؛

استفاده از ظرفیت های بوستان جنگلی سرخه حصار در راستای افزایش نشاط اجتماعی

استفاده از ظرفیت های بوستان جنگلی سرخه حصار در راستای افزایش نشاط اجتماعی

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به میزبانی بوستان جنگلی سرخه حصار از شهروندان در فصل تابستان از برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی در بوستان جنگلی سرخه حصار خبر داد و گفت: این منطقه تا کنون با اجرای سه ویژه برنامه میزبان قشرهای مختلف مردمی از جمله خانواده های معظم شهدا بوده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به تقویت نشاط اجتماعی با اجرای برنامه های فرهنگی  گفت: جشنواره ای با ایجاد فضاهای ورزشی و تفریحی به همراه اجرای برنامه های فرهنگی و شاد توسط معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ در بوستان جنگلی سرخه حصار همزمان با آغاز فصل تابستان برگزار شد.

او با بیان اینکه در نخستین گام و در دو جمعه گذشته ماه تیر، این جشنواره میزبان خانواده های معظم شهدای مدافع حرم بود ، افزود: شهدای مدافع حرم مایه افتخار ملت ایران هستند و بزرگداشت خانواده های این عزیزان باید در جامعه نهادینه شود.

شهردار منطقه ۱۳ اظهار داشت: در این جشنواره، ۵ ایستگاه بازی و سرگرمی و تعدادی میز سلامت فعال بود و به گونه ای طراحی شده بود که همه اعضای خانواده مادر، کودک و نوجوان بتوانند از امکانات آن استفاده کنند و ساعات خوش و اوقات مفرحی را سپری نمایند.

محمد هادی علی احمدی ادامه داد : فضاهای ورزشی شامل سرسره بادی، صخره نوردی، تیر و کمان، دارت، فوتبال دستی و فوتبال، بازی های رایانه ای با عینک سه بعدی، استخر توپ برای کودکان و... بود که مورد استقبال خانواده ها در این جشنواره قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ساعاتی نیز به اجرای برنامه های فرهنگی اختصاص داشت که در دو ویژه برنامه از ساعات ۱۰ تا ۱۲ و ۱۴:۳۰ تا ۱۷:۳۰ میزبان خانواده ها بود که از جمله این برنامه ها می توان به اجرای گرود سرود، تواشیح، موسیقی سنتی، همخوانی کودکان با سرودهای حماسی و... اشاره کرد.

شهردار منطقه ۱۳ ادامه داد: با توجه به اینکه بوستان جنگلی سرخه حصار در فصل تابستان یکی از مقاصد گردشگری شهروندان تهران است، در نظر داریم با استفاده از ظرفیت های این بوستان، برنامه های مختلفی را برای غنی سازی اوقات فراغت خانواده ها در فصل تابستان اجرا کنیم.

او یادآور شد: افزایش نشاط اجتماعی در جامعه، کاهش آسیب های اجتماعی، تحکیم بنیان خانواده و رشد فرهنگی و هنری را به دنبال دارد.

در بازدید اعضای شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از مدیران ارشد شهرداری تهران، از اقدام شهرداری منطقه ۱۳ در برپایی این جشنواره تقدیر شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط