1402/04/11-20:33

۹۵ پروژه توسعه محله‌ای در ناحیه کم برخوردار منطقه ۸

۹۵ پروژه توسعه محله‌ای در ناحیه کم برخوردار منطقه ۸

۹۵ پروژه توسعه محله‌ای در ناحیه سه منطقه ۸ طی بیست‌ماه گذشته انجام شده است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی شهردار منطقه در نشست و جلسه هم‌اندیشی با معتمدین محلات ناحیه سه گفت: همزمان با مدیریت شهری فعلی در منطقه ۸، از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ تا اکنون، تعداد ۹۵ پروژه توسعه محله‌ای با اعتبار ابلاغی صد و بیست و یک میلیارد‌ و شش‌ صد و سی میلیون تومان در محلات کم برخوردار ناحیه سه انجام شده است.

تنهایی در این جلسه به تداوم اقدامات جهت رفع معضلات در محلات ۶گانه ناحیه سه اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات چندین‌ساله‌ای که شهروندان در این ناحیه با آن مواجه بودند، در خیابان بخت‌آزاد قرار داشت که با تلاش همکارانم طی بیست ماه اخیر اقدامات عمرانی و زیست‌محیطی در دو فاز در این بخش آغاز شد.

وی افزود: در ادامه خدمت رسانی، با آغاز سال ۱۴۰۲ و در کمتر از یک ماه، فاز دوم عملیات عمرانی پروژه بخت آزاد با جمع آوری نهر روباز، اجرای کانیو جانبی و نهر روسی با متراژ ۱۸۰۰ انجام گرفت.

تنهایی شهردار منطقه۸ همچنین در این جلسه از اقدامات عمرانی در انجام جمع‌آوری انهار قدیمی و کانیوگذاری طی سه ماه گذشته خبر داد و گفت: با توجه به اینکه ناحیه۳ منطقه۸ از نواحی کم‌برخوردار است، بیشترین سهم عملیات‌ عمرانی جمع آوری انهار و تبدیل آن به کانیو کتابی، در این ناحیه و به طول  ۱۹۲۶ متر انجام گرفته است.

در ادامه این نشست‌ معتمدین، موضوعات شهری محلات خود را با شهردار منطقه درمیان گذاشتند و تنهایی شهردار منطقه۸ نیز بر تعامل مدیریت شهری و نتیجه‌دار بودن این نشست‌ها تاکید کرد و افزود: درخواست‌های معتمدین ثبت می‌شود و ان‌شاءالله با ادامه‌دار بودن جلسات، علاوه بر اعلام گزارشات خدمت رسانی در منطقه، موضوعات جدید شناسایی و احصاء می‌شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط