1402/04/12-16:50

پنج هزار مترمربع به سرانه فضای سبز منطقه ۱۰ افزوده می‌شود

پنج هزار مترمربع به سرانه فضای سبز منطقه ۱۰ افزوده می‌شود

شهردار منطقه ۱۰ از احداث بوستانی جدید و افزایش ۵۰۰۰ مترمربع به سرانه فضای سبز عمومی این منطقه خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» با اشاره به برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای افزایش سرانه فضای سبز عمومی منطقه گفت: منطقه ۱۰ از پرتراکم‌ترین مناطق شهری تهران است اما سرانه فضای سبز آن به ازای هر نفر ۲/۷ مترمربع است.

شهردار منطقه ۱۰ بیان کرد: مدیریت شهری برای افزایش سرانه فضای سبز عمومی تملک چند باغ در سطح منطقه را در دستورکار امسال خویش قرار داده است.

وی افزود: تملک و تصرف بوستان پنج هزار مترمربعی عزیز واقع در انتهای خیابان شهید رنجبر ضلع جنوب خیابان پهلوان در ناحیه یک انجام شده است و در حال حاضر به منظور افزایش سرانه فضای سبز عمومی و خدمات رسانی به شهروندان، سیر مراحل اداری، طراحی و کاربری آن در دستورکار قرار دارد و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

اخ‌الصنایع تصریح کرد: همچنین با تملک و احداث باغی با وسعت حدود ۱۳۰۰ مترمربع و احداث آن در دستورکار مدیریت شهری است که با تملک این باغ و یکپارچه‌ شدن دو بوستان هفت‌چنار و اعتماد، پارک بسیار بزرگی روبروی موزه هفت‌چنار ایجاد خواهد شد و همچنین سرانه فضای سبز عمومی منطقه هم افزایش خواهد یافت.

شهردار منطقه ۱۰ گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای افزایش سرانه‌ فضای سبز عمومی منطقه، در حال تملک باغ دیگری واقع در ناحیه یک هستیم و تلاش می‌شود عملیات اجرایی آن امسال انجام و به بهره‌برداری برسد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط