1402/04/12-23:29

رفع تصرف از ۱۰ هکتار اراضی و ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه ۱۹

رفع تصرف از ۱۰ هکتار اراضی و ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ گفت: در راستای مقابله با ساخت‌ و سازهای غیرمجاز و جلوگیری از گسترش ساختمان‌های ناایمن و پرخطر، ۱۷۰ طبقه ساختمان که در ناحیه ۳ این منطقه غیرقانونی احداث شده بود، تخریب شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی ضمن تأکید بر شناسایی، پیشگیری و جلوگیری جدی از ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی این منطقه گفت: به منظور حفظ و حراست از اموال بیت‌ المال و صیانت از حقوق عامه با اخذ دستور قضایی از دادسرای ۳۷ تهران، طی این عملیات از اراضی موقوفه به مساحت ۱۰ هکتار که فاقد سند و پروانه ساختمانی است، رفع تخلف شد.

او ادامه داد: همچنین نسبت به رفع تصرف از ساخت و ساز بدون مجوز در ۲۳ ساختمان ده، هفت و پنج طبقه جمعاٌ با بیش از ۱۷۰ طبقه اقدام شد.

فرهادی خاطرنشان کرد: اغلب این ساختمان ها در اراضی که کاربری کشاورزی دارند، یا متعلق به اوقاف هستند و مجوزی برای ساخت و ساز ندارند، احداث می شوند.

او ادامه داد: سودجویان اغلب با تصرف زمین‌ های بزرگ و تقسیم آن به قطعات کوچک اقدام به خرید و فروش آن می کنند که خوشبختانه توانستیم با اقدام به موقع مانع تضییع حقوق شهر و شهروندان شویم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط