1402/04/14-11:27

آسفالت ۱۹۸۰۰۰ مترمربع از معابر شمال شرق پایتخت

آسفالت ۱۹۸۰۰۰ مترمربع از معابر شمال شرق پایتخت

شهردار منطقه۴ گفت: در ادامه نهضت آسفالت، از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۱۹۸۰۰۰ مترمربع از معابر این منطقه با حدود ۲۲ هزار تن آسفالت مکانیزه و دستی مرمت شده است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ "علی اصغر کمالی زاده با اشاره به اقدامات در حال اجرا در زمینه بهسازی و ساماندهی معابر شمال شرق  پایتخت گفت: به منظور ارتقا سطح کیفی معابر با پیگیری های انجام شده، حدود ۲۲ هزار تن آسفالت تا کنون در نواحی ۹گانه پخش شده است.

او با اشاره به حجم عملیات اجرایی آسفالت افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون ۸ هزار و ۳۸۰ تن تراش و روکش مکانیزه با متراژ ۷۵۴۵۰هزار مترمربع، ۸ هزارو ۵۷۰ تن به پروژه های توسعه محله ای و ۵ هزارو ۵۰ تن شامل لکه گیری دستی در محدوده این منطقه اجرایی شده است.

شهردار منطقه ۴ هدف از اجرای نهضت آسفالت معابر را مناسب سازی و سهولت تردد شهروندان عنوان کرد و گفت: مناسب سازی آسفالت معابر نواحی ۹گانه به صورت لکه گیری، روکش دستی و تراش و روکش مکانیزه بوده که توسط ۱۳ تیم پیمانکاری(۹ تیم به صورت دستی و ۴ تیم به صورت مکانیزه) با تلاش شبانه روزی در حال انجام است.

کمالی زاده در پایان خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود تا پایان اجراین این طرح حدود ۸۰۰۰۰ تن آسفالت در محدوده این منطقه پخش و مرمت شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط