1402/04/14-11:38

تلاش و اهتمام ویژه برای تکمیل بازارهای میوه و تره بار

تلاش و اهتمام ویژه برای تکمیل بازارهای میوه و تره بار

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، از تلاش برای تکمیل و افتتاح ۵ پروژه میادین میوه و تره بار در سطح مناطق مختلف شهر تهران در آینده ی نزدیک خبر داد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، هادی حق‌بین مدیرعامل به همراه ایوب فصاحت مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، معاونین و جمعی از مدیران اجرایی دو سازمان از پروژه های در حال ساخت میادین میوه و تره بار کاظمی، لویزان، قیطریه، شقایق بازدید کردند.

حق‌ بین در حاشیه این بازدید پس از اخذ گزارش های مربوط به روند اجرا و پیشرفت پروژه ها، در خصوص ضرورت تسریع در عملیات اجرایی این بازارها گفت: بر اساس مأموریت های سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در توسعه زیر ساختهای عمران شهری، احداث و تکمیل میادین میوه و تره بار در قالب صورتجلسه همکاری با سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار به این سازمان محول گردیده؛ در این راستا میادین کاظمی، هروی و لویزان در منطقه ۴، قیطریه در منطقه ۱ و شقایق در منطقه ۱۷، "با عنایت به تأکید شهردار محترم تهران در خصوص تکمیل و راه اندازی هرچه سریع تر این میادین"، با تلاش و اهتمام ویژه، این پروژه ها توسط سازمان عمرانی جهت تکمیل و افتتاح با جدیت در حال آماده سازی می باشد.

ایشان با اشاره به پیشرفت قابل توجه این پروژه ها در هفته های اخیر گفت: تمام سعی مجموعه بر این است که با سعی و تلاش مضاعف، این میادین در آینده ی نزدیک در اختیار سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران جهت استفاده شهروندان گرامی قرار گیرد.

در ادامه فصاحت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار نیز ضمن اشاره به اهمیت تکمیل و تحویل هرچه سریعتر این میادین، بر ضرورت هم افزایی و تعامل دو سازمان تأکید و از زحمات دست اندرکاران این پروژه ها قدردانی نمود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط