1402/04/16-15:46
در جلسه ستاد بازآفرینی مطرح شد؛

منطقه۱۳، منطقه پیشرو در نوسازی کالبدی

منطقه۱۳، منطقه پیشرو در نوسازی کالبدی

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در جلسه ستاد بازآفرینی به جایگاه مطلوب شهرداری منطقه ۱۳ در زمینه نوسازی اشاره کرد و از دستگاه های مسئول حاضر در جلسه خواست همسو با اقدامات شهرداری در زمینه توسعه خدمات و زیرساخت نیز همکاری کنند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، هدایت، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از منطقه۱۳ به عنوان مناطق پیشرو در نوسازی کالبدی نام برد و گفت: حدود ۵۳ درصد محدوده نوسازی شده و اگر در مقوله بازآفرینی دو بخش خدمات-زیرساخت و مسکن را از یكدیگر تفکیک کنیم در حوزه مسکن، شهرداری به وظایف خود عمل کرده و امور به نحو احسن به پیش برده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با طرح موضوعاتی که نیاز به همکاری دستگاه های ذیربط دارد از قبیل جابجایی تیرهای چراغ، همکاری در زمینه مولدسازی، جابجایی دو پست برق، مقاوم سازی مدارس، ساماندهی بازارچه شهرستانی به عنوان عرصه مهم کار و فعالیت منطقه، رفع بساط گستری، رفع معارض کافو های مخابراتی و... از مسئولان و نمایندگان این دستگاه ها خواست، نقطه نظرات و راهکار های عملیاتی خود را برای حل مسائل مذکور مطرح کنند تا با پیگیری آنها به نتایج مطلوب دست یابیم.

شهردارمنطقه ۱۳ در بخشی دیگر از صحبت هایش با تاکید بر ضرورت جمع آوری و جابجایی تیر های چراغ برق با همراهی دستگاه مرتبط خدمت رسان در سال جاری گفت: این اقدام علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها می تواند بستر های لازم را برای نوسازی معابر موجود در بافت فرسوده فراهم کند.

محمد هادی علی احمدی همچنین در خصوص اقدامات شهرداری منطقه ۱۳ برای نوسازی بازاچه شهرستانی در دو فاز اظهار داشت: با توجه به اینکه، محل پروژه عرصه فعالیت اصناف است و حجم تردد در این محدوده بالاست، با این وجود، پروژه پیشرفت خوبی داشته و در نظر داریم تا پایان تابستان، این پروژه را در دو بخش کف و جداره به پیش ببریم و پیشبرد بهتر پروژه نیازمند همکاری نهادهای مسئول است.

شهردار منطقه ۱۳ در خصوص تعیین تکلیف پروژه ساصد خاطر نشان کرد: در این مجموعه، بوستان هشت هکتاری احداث می شود و انتظار می رود دستگاه های مسئول نیز همکاری لازم را با شهرداری در این خصوص داشته باشند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط