1402/04/17-22:44
شهردار منطقه ۴ همزمان با اجرای طرح نگهداشت شهر خبر داد:

بوستان های شمال شرق پایتخت در خدمت میهمانان تابستانی

بوستان های شمال شرق پایتخت در خدمت میهمانان تابستانی

شهردار منطقه ۴ از بهسازی و نونوار شدن المان های بوستانی خبر داد و گفت: همزمان با تابستان ۱۴۰۲ و در ادامه طرح نگهداشت شهر، المان های بوستانی شمال شرق تهران مرمت، شستشو و رنگ آمیزی شد.

به گزارش شهردارآنلاین روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" در این باره گفت: همزمان با فصل گرم سال و تعطیلات مدارس و استفاده بیشتر از بوستان ها و فضاهای سبز شهری، المان های بوستانی در بوستان های جنگلی و محلی از جمله لویزان، یاس فاطمی، تلو، الغدیر، پلیس، صدف، ساحل، تولد و... تجهیز و تکمیل شد.

او افزود: در این طرح پایه چراغ ها، وسایل بدن سازی و مجموعه های بازی کودکان و نرده های بوستان ها رنگ آمیزی و بهسازی شد.

شهردار منطقه ۴ در ادامه از بهساری آبنماهای سطح منطقه خبر داد و گفت: در این طرح مرمت و نوسازی آبنمای بوستان ها در دستورکار قرار داشته و در حال اجراست.

کمالی زده در ادامه با اشاره به سایر اقدامات طرح نگهداشت شهر گفت: شستشوی المان های شهری، ایستگاه های اتوبوس و تاکسی، بازپیرایی فضاهای سبز، رسیدگی به نورپردازی و برج های نوری سطح منطقه، حذف زواید فیزیکی، بهسازی مخازن زباله، ساماندهی اصناف غیرمجاز و... از جمله فعالیت هایی است که در این طرح در حال انجام است.

کمالی زاده اظهار امیدواری کرد و گفت: طرح نگهداشت شهر فرصت مغتنمی برای خدمت بیشتر به شهروندان بوده و مدیریت شهری منطقه ۴ با تمام همت و تلاش خود سعی در به سرانجام رساندن امور داشته و امیدواریم در این راه رضایت و رفاه همشهریان حاصل شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط