1402/04/19-20:43

بیش از ۲۸۰ هزار مترمربع، نتیجه اجرای نهضت آسفالت در چهار ماه اول سال ۱۴۰۲

بیش از ۲۸۰ هزار مترمربع، نتیجه اجرای نهضت آسفالت در چهار ماه اول سال ۱۴۰۲

احسان شریفی شهردار منطقه، درخصوص بهسازی و مرمت معابر سواره رو سطح منطقه خبر داد و گفت:با عنایت به دستور شهردار محترم تهران در خصوص اهتمام در بازسازی معابر، کلیه معابر اصلی و فرعی منطقه به صورت مستمر بازدید و با توجه به ارزیابی کارشناسان نواحی، درخواست شهروندان و همچنین برنامه های پیش بینی شده شش ماه اول سال جاری، مرمت و روکش آسفالت در معابر این منطقه هر روزه انجام می شود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، شریفی ادامه داد: ما از ابتدای سال تا کنون هر روز در چند نقطه از منطقه عملیات آسفالت ریزی، روکش و لکه گیری را انجام داده ایم.

او گفت: بر اساس تعهدات مقرر در شش ماه اول سال۱۴۰۲ باید ، ۶۵۰۰۰ تن آسفالت ریزی در معابر صورت پذیرد که در چهار ماه اول سال ۳۷۵۵۸ تن مصرف شده و از این مقدار ۱۲۶۱۴ تن صرف لکه گیری و مرمت و ۲۴۹۴۴ تن صرف تراش و روکش مکانیزه شده است. این اقدام نه تنها شامل اکثر بزرگراه های سطح منطقه شده است، بلکه کلیه معابر اصلی و فرعی را نیز دربر گرفته است.

شهردار منطقه آماری از تعدادمرمت و روکش های معابر فرعی ارائه کرده و گفت: با توجه به نهضت آسفالت، از ابتدای سال تا کنون تعداد ۵۱۶ معبر به متراژ ۲۸۲۹۷۵ مترمربع آسفالت ریزی شده و به شهروندان عزیز تقدیم گردیده است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط