1402/04/20-10:35

پاسخ مثبت شركت مترو تهران به دو درخواست مردمی در خط ۷

پاسخ مثبت شركت مترو تهران به دو درخواست مردمی در خط ۷

به منظور رفاه حال هرچه بيشتر مسافران شبكه مترو و نيز رسيدگی به درخواست‌های قابل اجرای شهروندان در خصوص افزايش امكانات برخی ايستگاه‌ها، ورودی سوم ايستگاه بريانک با ۴ دستگاه آسانسور و همچنين در ايستگاه مهديه دو رشته پله‌برقی جديد حداكثر ظرف يک ماه آينده نصب و راه‌اندازی خواهند شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌عمومي و امور بين‌الملل شركت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)؛ مهندس "محمود يوسفی" مجری خط ۷ مترو با اشاره به برخي اقدامات تكميلی در ايستگاههای بريانک و مهديه گفت: ورودي سوم ايستگاه بريانک كه در واقع ورودی جنوبی آن محسوب مي‌شود، با تجهيز به ۴ دستگاه آسانسور، ويژه افراد كم توان جسمی و حركتی و معلولان احداث شده تا دسترسی اين قشر از مسافران به دو طرف سكوی ايستگاه را تسهيل نمايد. اين امر بنابر درخواست‌های متعدد و مكرر شهروندان در دستوركار قرار‌ گرفت و با صرف هزينه‌ای بالغ بر ۶۰ ميليارد تومان، ورودی سوم مردادماه آماده بهره‌برداری خواهد‌شد. ورودي‌های اول و دوم ايستگاه بريانک به ترتيب طی سالهای ۱۳۹۶ و ۱۴۰۰ افتتاح شده بود و ورودی سوم كه در ابتدای خيابان گلبن(پل قزوين) قرار دارد، با استفاده حداكثری از توليدات داخلی ساخته شده است.

يوسفی در ادامه به راه‌اندازی ۲ رشته پله برقی در ايستگاه مهديه اشاره كرد و افزود: يكی از نواقص پرتقاضای ايستگاه مهديه، كمبود پله برقی در تراز سكوی خط ۳ بود. اين ايستگاه به دليل تبادلی بودن (بين خطوط ۳ و ۷) روزانه حجم زيادی از مسافران را پذيرا بوده و دسترسی به سكوی خط ۳ در آن به سبب فقدان پله برقی، زحماتی را برای مراجعان ايجاد مي‌كرد. با پيگيري‌های صورت‌گرفته و نصب ۲ رشته پله برقی(رفت و برگشت) در شكل جديد بهره برداری از ايستگاه مهديه، زمان دسترسی به سكوی خط ۳ كاهش يافته و از ازدحام مسافران در مسيرهای موجود نيز كاسته می شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط