1402/04/20-11:38

اجرای طرح نگهداشت شهر به صورت جدی در شمال شرق شهر ادامه دارد

اجرای طرح نگهداشت شهر به صورت جدی در شمال شرق شهر ادامه دارد

شهردار منطقه ۴ گفت: طرح نگهداشت شهر با هدف ایجاد تحولی بنیادی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و امکانات در این منطقه مجدانه در حال انجام است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "علی اصغر کمالی زاده" درخصوص اهمیت و ضرورت این طرح گفت: طرح نگهداشت شهر به عنوان گامی موثر و دارای اولویت در مدیریت یک شهر فرصت مغتنم و ارزشمندی است که با برنامه ریزی‌ها و پیگیری‌های مستمر در این منطقه به عنوان یک ضرورت در حال اجراست.

او در ادامه گفت: رسیدگی ویژه به شهر و ارتقای رفاه و رضایتمندی شهروندان به عنوان یک الزام در این طرح به صورت جدی در حال انجام است و مسروریم که خشنودی شهروندانمان از پیام های سامانه +۱۳۷ و مراجعات حضوری به خوبی قابل مشاهده است.

کمالی زاده با اشاره به جزییات اقدامات این طرح افزود: حذف زوائد بصری و نونوار شدن چهره شهر، رفع موانع فیزیکی و زوائد، رسیدگی به کیوسک های گل و مطبوعاتی، رسیدگی به المان های شهری، مجموعه های بازی کودکان و ورزشی در بوستان ها، رسیدگی به تجهیزات مخصوص افراد معلول و سالمند جامعه، رنگ آمیزی و نظافت دیواره های شهری از اقدامات انجام گرفته در این طرح است.

او ادامه داد: بازپیرایی فضاهای سبز شهری و بوستانی، رسیدگی به بوستان های محلی و جنگلی منطقه، پیشگیری از سوانح احتمالی فصل گرما در بوستان های جنگلی، کاشت درخت و درختچه ها، رسیدگی به آبنماها و سرویس های بهداشتی سطح منطقه، مخازن و زیرمخزنی های زباله، نظافت انهار و جوی ها، مبارزه با جانوران مضر شهری و... از اقداماتی است که در این طرح می توان از آن نام برد.

کمالی زاده با اشاره به اجرای نهضت آسفالت در این منطقه گفت: خوشبختانه منطقه ۴ در اجرای این گام مهم شهری بسیار موفق بوده و تا به امروز توانسته است سهم بزرگی از معابر منطقه را نونوار کند.

او ادامه داد: رنگ آمیزی، شستشو، نظافت و مرمت المان های ترافیکی، تابلوهای معرفی معابر و بزرگراه ها، رسیدگی به گاردریل های معیوب، نصب سرعت کاه‌ها، بهسازی ایستگاه های اتوبوس و پل های عابر پیاده و مکانیزه و... از جمله مواردی است که در شمال شرق پایتخت به صورت جدی انجام می شود.

کمالی زاده در پایان با تاکید بر ارتقاء سطح زندگی شهروندان وکسب رضایت آن‌ها گفت: این مردم هستند که صاحبان اصلی شهرند و این ما هستیم که برای این مردم خدمت رسانی می کنیم بنابراین ارتقای خدمات به این افراد گرانمایه از الزامی ترین و مهم ترین دغدغه های مدیریت شهری بوده و رسیدگی به این ضرورت حائز اهمیت و پیگیری است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط