1402/04/25-11:01

ایمن سازی نقطه بی‌دفاع شهری در منطقه۸ تهران

ایمن سازی نقطه بی‌دفاع شهری در منطقه۸ تهران

ایمن سازی نقطه بی‌دفاع شهری زیر پل آغاز-باشگاه دیهیم انجام و امنیت تردد در این محدوده برقرار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ به همت دو معاونت فنی و عمرانی و حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری‌منطقه۸، نقطه بی دفاع شهری در محدوده زیر پل آغاز-باشگاه دیهیم ایمن سازی شد.

باتوجه به اینکه پل آغاز در منطقه ۸ تهران، امکان دسترسی آسان از خیابان گلبرگ و مسیل باختر را به سمت ۴۶ متری خیابان نارمک، میسر می کند، با تدابیر اندیشیده شده در شهرداری منطقه۸، مشکل عدم امنیت و نقطه بی دفاع شهری در خیابان شهید مدنی، با نصب نرده‌های بتنی، اجرای جدول گذاری و آسفالت‌ریزی مرتفع شد.

این اقدام شهرداری منطقه۸ به منظور جلوگیری از تجمع فروشندگان مال غیر در محدوده زیر پل گلشن‌دوست (پل آغاز) انجام گرفت.

تجمع این افراد در سنوات اخیر علاوه بر اینکه این نقطه را به فضای بی‌دفاع شهری تبدیل کرده بود، سبب ناامنی و افزایش جرایم و بزهکاری در این محدوده بود که در این راستا، شهرداری منطقه۸ با هدف افزایش احساس امنیت شهروندان و رفع این نقطه بی دفاع شهری، با اجرای عملیات‌های عمرانی و ترافیکی، امنیت تردد را در این نقطه فراهم کرد.

این اقدام‌ با نصب ۱۱۳ متر نرده بتنی در محدوده زیرین پل گلشن دوست، آغاز شد تا علاوه بر فراهم آوردن شرایطی جهت عدم تجمع و تردد معتادین و فروشندگان مال غیر، امکان سرقت نرده های آهنی از سارقین بيت المال، سلب شود.

گفتنی است در ادامه ایمن سازی این مسیر، آسفالت ریزی در ۳٠٠٠ متر مربع با ۴٠٠ تن آسفالت انجام گرفت و ۳٠ مترطول جدول گذاری در طول این مسیر اجرا شد تا مشکل این نقطه بی دفاع شهری در محدوده پل آغاز منطقه۸ تهران حل شود.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط