1402/04/25-11:48
مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران در نشست صمیمانه استاندار تهران با مدیران عامل آتش نشانی های شهرستان های تهران؛

مرکز آموزش بین المللی آتش نشانی تهران آماده توانمندسازی و بازآموزی نیروهای آتش نشانی در شهرهای مختلف است

مرکز آموزش بین المللی آتش نشانی تهران آماده توانمندسازی و بازآموزی نیروهای آتش نشانی در شهرهای مختلف است

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران در نشست صمیمانه ای که با حضور استاندار تهران و مدیران عامل شهرستان های تهران برگزار شد بر اعلام آمادگی برای آموزش و توانمندسازی و بازآموزی نیروهای عملیاتی شهرستان ها تاکید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، قدرت اله محمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به اهمیت به روز رسانی آموزش تصریح کرد: سازمان آتش نشانی پایتخت در حوادث اخیر با بکارگیری تمام تجهیزات و توان عملیاتی تلاش خود را در خدمت رسانی به شهروندان در مهار آتش سوزی ها و‌ارائه خدمات به شهروندان به کار بسته است.

وی افزود: سازمان آتش نشانی تهران در سال جاری نسبت به افتتاح و راه اندازی دو ایستگاه آتش نشانی در شهرری و افسریه اقدام نمود و قرار است ایستگاه ۱۳۸ به زودی افتتاح ‌و برای خدمت به شهروندان بکارگیری شود.

محمدی ضمن ارائه گزارش عملکرد یک ساله عملیات ها و خدمات سازمان آتش نشانی تهران خاطرنشان کرد: با توجه به امکانات آموزشی و تجهیزات سازمان آتش نشانی تهران، آتش نشانی های شهرستان های تهران و کل کشور می توانند از لحاظ آموزش نیروها در سطوح مختلف علمی و آمادگی جسمانی در ابعاد مختلف از ظرفیت های موجود مرکز آموزش بین المللی آتش نشانی تهران استفاده نمایند و ما آماده هر گونه مشارکت و تعامل در حوزه آموزش و ارتقا سطح دانش آتش نشانان هستیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط