1402/04/26-23:58
معاون شهردار منطقه ۴ تهران خبر داد:

لایروبی انهار، حوضچه ها و تله های زباله گیر در شمال شرق تهران

لایروبی انهار، حوضچه ها و تله های زباله گیر در شمال شرق تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از لایروبی ۳ مسیل، ۱۹ کانال، ۱۷ رشته قنات و حوضچه ها و تله های زباله گیر در منطقه خبر داد و گفت: در ادامه طرح نگهداشت شهر انهار روباز و روبسته و حوضچه ها و تله های زباله گیر لایروبی و پاکسازی شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "سیدمحمد قاضی میرسعید" در این باره خبر داد: به منظور ارتقای سطح سلامت شهر و رسیدگی هرچه بیشتر به وضعیت انهار روباز، رو بسته و حوضچه ها و تله های زباله گیر، طرح فوریتی پاکسازی و شستشوی نهرها و مسیل ها در سطح منطقه انجام شد.

او افزود: همزمان با فصل گرم سال و ازدیاد جانوران مضر و موذی در شهر و لزوم هرچه بیشتر رسیدگی به سلامت شهری در این فصل، نهرها، حوضچه ها و تله های زباله گیر در سطح منطقه نظافت، شستشو و لایروبی شد.

قاضی میرسعید با اشاره به مبارزه با جانوران موذی در فصل تابستان در نهرها، جوی ها و کانال ها گفت: با طعمه گذاری در کلونی ها و مکان هایی که احتمال حضور جانوران مضر شهری در آنها بیشتر است، سلامت شهر ارتقا می یابد.

معاون شهردار منطقه چهار در پایان خاطرنشان کرد: این عملیات با بازدیدهای روزانه، هفتگی و پیوسته در نواحی ۹گانه و محلات بیست گانه به طور پیوسته در حال اجراست و همچنان ادامه خواهد داشت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط