1402/04/27-01:49
سید مرتضی روحانی:

ارتباط دوسویه با شهروندان راهی موثر در بهبود سطح زندگی شهری منطقه ۶

ارتباط دوسویه با شهروندان راهی موثر در بهبود سطح زندگی شهری منطقه ۶

شهردار منطقه ۶ در دیدار چهره به چهره مهدی اقراریان، عضو شورای اسلامی شهر تهران با شهروندان این منطقه، بر استفاده از ظرفیت تنوع فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی موجود در منطقه برای ارتقای کیفیت زندگی شهری این منطقه تاکید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه ۶، در ادامه نهضت دیدارهای مردمی مسجد محور، مهدی اقراریان شورای اسلامی شهر تهران روز یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ پس از نماز مغرب و عشاء با حضور حسن عبدلیان پور رئیس مرکز وکلا و کارشناسان رسمی‌ و جمعی از مدیران شهری منطقه بصورت چهره به چهره و بی واسطه با نمازگزاران مسجد جامع امام صادق(ع) به گفتگو پرداخت.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه این دیدار گفت: ملاقات‌های مردمی یکی از موثرترین راه ها برای ارتباط بی واسطه با شهروندان است که از این طریق می توان ضمن تقویت ارتباطات دوسویه با شهروندان با سرعت بیشتری در جریان درخواست ها و مطالبات شهروندان قرار گرفت.

شهردار منطقه ۶ نیز درطی این دیدار صمیمانه، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های در دست انجام، خاطر نشان کرد: منطقه ما با تنوع فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آن یک ظرفیت شگفت انگیزی برای بهره مندی از ظرفیت شهروندانش محسوب می شود، باید به نیازها و مشکلات اقشار مختلف توجه نمود و برنامه‌ها و طرح‌هایی را تدوین کردکه به بهترین نحو از ظرفیت‌ و توانمندی‌های همه اقشار استفاده نمود.

در جریان این ملاقات اقراریان و روحانی با بیش از ۳۰ نفر از ساکنان منطقه دیدار و ضمن استماع درخواست‌ها و دغدغه‌های آنها در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری، در جهت رفع آنها همفکری و دستوراتی برای رسیدگی به این مسائل صادر کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط