1402/04/28-16:42

نخستین دورهمی تابستانی افراد دارای معلولیت در بوستان پیروزی

نخستین دورهمی تابستانی افراد دارای معلولیت در بوستان پیروزی

با مشارکت انجمن دفاع از حقوق معلولان و اداره کل سلامت، دورهمی تابستانی افراد دارای معلولیت منطقه ۱۳ توسط اداره سلامت در بوستان پیروزی برگزار شد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، افراد دارای معلولیت منطقه ۱۳ در دورهمی‌های شاد تابستانی که در قالب طرح «فعال شو» و با هدف افزایش نشاط و شادی،افزایش جلب مشارکت اجتماعی شهروندان  در بوستان پیروزی برگزار شد، از خدمات فرهنگی سلامت محور رایگان بهره مند شدند.

محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به اهمیت ارتقای نشاط و امید اجتماعی شهروندان و دسترس پذیر نمودن شهر برای استفاده مناسب تمام گروه های جامعه از جمله افراد دارای معلولیت گفت: در این راستا برنامه ریزی برای طرح «دورهمی فعال شو» به صرف مهربانی و امید ویژه شهروندان دارای معلولیت در دستورکار قرار گرفت.

وی با بیان  اینکه این برنامه ها با همکاری کانون های معلولان و بهره گیری از مجموعه ظرفیت های موجود در محلات برگزار شد، افزود: اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و آموزشی شامل استند آپ کمدی، مسابقه، قدردانی از نخبگان دارای معلولیت، اهدای جایزه به معلولان شرکت کننده در مسابقات، برگزاری بازی های حرکتی و فکری افراد دارای معلولیت، برپایی نمایشگاه دستاوردهای این  افراد اجرای برنامه های هنری و تخصصی از سوی اعضای کانون معلولان از برنامه های تدارک دیده شده این دورهمی هاست که تداوم دارد.

شهردار منطقه ۱۳ یادآور شد: در نخستین دورهمی فعال شو منطقه همچنین افراد دارای معلولیت علاوه بر برخورداری از برنامه های شاد و تفریحی از خدمات چکاپ‌سلامت، مشاوره فردی، پزشک عمومی، طب سنتی، بهره مند شدند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط