1402/04/30-12:40
شهردار منطقه یک در نخستین رویداد هم افزایی و تجربه نگاری مدیران:

ثبت و انتقال تجربیات مدیریتی، موفقیت سازمان را ارتقا می دهد

ثبت و انتقال تجربیات مدیریتی، موفقیت سازمان را ارتقا می دهد

نخستین رویداد هم افزایی و تجربه نگاری مدیران شهرداری منطقه یک، خلق فرصتی برای استفاده از دانش و توانایی همکاران در مباحث آموزشی و ثبت و انتقال تجربیات موفق برای ارتقاء خدمات رسانی به شهر و شهروندان بود.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، نخستین رویداد هم افزایی و تجربه نگاری مدیران شهرداری منطقه یک طی دو روز متوالی در سرای محله جماران برگزار شد که در نخستین روز از این رویداد محمد آخوندی عضو و رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران و در دومین روز عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران به همراه سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک در جمع معاونان و مدیران ادارات شهرداری این منطقه حضور یافتند.

آخوندی در این گردهمایی مصداق عینی این رویداد را برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر دانست و گفت: برنامه چهارم نخستین برنامه توسعه شهری است که به جای تکیه بر توان برون سازمانی، با همفکری کارشناسان شهرداری تهران و شورای شهر استفاده شده است.

او افزود: یک سرمایه عظیم در شهرداری تهران وجود دارد که نیروی انسانی آن است و اگر از آن به درستی استفاده شود رمز موفقیت شهر را در پی خواهد داشت.

عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران نیز در دومین روز از برگزاری این رویداد با تقدیر از برگزاری آن خاطر نشان کرد: یکی از پایه های مدیریت نوین انتقال تجربه به دیگران است و مدیران شهرداری تهران با توانایی ها و مهارت هایی که در مجموعه شهرداری تهران کسب نموده اند در هر کجای مناصب دولتی قادر هستند بهترین خدمات را به هم میهنان خود ارائه و گام های بزرگی را در راستای پیشرفت میهن اسلامی بردارند.

شعبانی افزود: این رویداد گام رو به جلویی بود که نیاز است در دیگر مناطق هم اجرایی شود و توان قابلیت های مدیران ثبت و منتقل شود و رویداد هایی از این دست باعث حفظ و مدیریت دانش و تجربه کارکنان برای انتقال به آیندگان خواهد شد که همه ی این رویداد ها ما را در برنامه ریزی هرچه منسجم تر و سریع تر یاری خواهد رساند.

لازم به ذکر است در این رویداد پویش ۱۸۰ ثانیه مدیریت دانش که توسط معاونان و مدیران شهرداری منطقه یک تهیه شده بود پخش و هر یک از معاونان به ارایه خلاصه ای از یک کتاب مدیریتی و مدیران نیز به رویکرد خود در سال ۱۴۰۲ پرداختند و مهدی محمدی مشاور در حوزه برندسازی شخصیتی و ارتقاء برند سازمانی نیز مطالب آموزشی را عنوان نمود.

گفتنی است این رویداد طی دو روز متوالی ۲۵ و ۲۶ تیر ماه از ساعت ۱۴ الی ۲۰ برگزار شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط