1402/04/30-16:28

پاسخگویی مدیران شهری به شورایاران محلات شمال شرق شهر

پاسخگویی مدیران شهری به شورایاران محلات شمال شرق شهر

طی نشستی شورایاران محلات منطقه ۴ درخواست‌های خود را با مدیران شهری مطرح کردند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، در این نشست "پیرهادی" رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر و "کمالی زاده" شهردار منطقه ۴ پای صحبت ها و درد دلهای چند تن از شورایاران محلات بیست گانه منطقه ۴ نشستند.

در این جلسه کمالی زاده با اشاره به نقش کمک و یاری شورایاران به مدیریت شهری گفت: شورایاران پل ارتباطی بین شهروندان و شهرداری‌ها هستند. از این رو انتظار می رود که با تعامل و همکاری بیشتر برای خدمت رسانی به شهروندان به پیش روند.

پیرهادی در ادامه با اشاره به شرایط منطقه ۴ گفت: دو قطبی بودن این منطقه اعم از محلات برخوردار و کم برخوردار در این نقطه از شهر با تفاوت سطح زندگی در آن، شرایط خاص خود را ایجاد کرده است.

او ادامه داد: وجود فضاهای گردشگری فرامنطقه‌ای و بوستان‌های جنگلی این منطقه از پایتخت را منحصر به فرد کرده است.

پیرهادی به برخی از مشکلات این منطقه نیز از جمله عدم دسترسی کافی به حمل‌ونقل عمومی، وجود گود آبعلی و نخاله های رها شده، مراکز آلاینده حریم این منطقه، وجود کابل های فشار قوی و کمبود دسترسی به منابع آبی اشاره داشت و همت بالا و پیگیری این موارد را ضروری دانست.

شایان ذکر است در این دورهمی نمایندگان محلات مبارک آباد، گلشن، پاسداران، کوهک و قاسم آباد مشکلات محله ای خود را با مدیران شهر درمیان گذاشته، دستورات و راهکارهای جدیدی دریافت کردند.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط