1402/05/01-20:51

۹۳ درصد از آرای کمیسیون ماده ۱۰۰ در منطقه۸ اجرا شد

۹۳ درصد از آرای کمیسیون ماده ۱۰۰ در منطقه۸ اجرا شد

تاکنون از ۱۱۱۲۵ رای صادره از سوی اداره کل امور اجرایی کمیسیون‌های ماده صد، تعداد ۱۰۴۲۴ رای از سوی منطقه۸ اجرا شده است که این تعداد ۹۳ درصد از آرای اجرا شده در این منطقه را به خود اختصاص داده است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ با حضور فاطمه حیدری مدیر کل امور اجرایی کمیسیون‌های ماده صد شهرداری تهران و فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸، آرای احصا شده "بند ت تبصره ۶" قانون بوجه کل کشور مورد ارزیابی قرار گرفت و تنهایی شهردار منطقه در این جلسه از اجرای۹۳ درصد از آرای کمیسیون ماده ۱۰۰ در منطقه هشت خبر داد.

در این جلسه مدیر کل امور اجرایی کمیسیون‌های ماده صد شهرداری تهران نسبت به اجرا و تعیین و تکلیف آرای اجرا نشده "بند ت تبصره ۶" و اهتمام ویژه نسبت به این مهم تاکید کرد و ضمن درخواست تسریع تعیین و تکلیف این آرا از مدیریت شهری منطقه گفت: با توجه به گزارش شهردار منطقه۸، تعداد ۱۰۲ رای مشمول این بند در منطقه۸ احصا شده و قابل حل‌وفصل است.

فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ با تشکر از رصد میدانی مدیر کل ماده صد شهرداری تهران در موضوع "بند ت تبصره ۶" که دغدغه مناطق است، گفت: این منطقه برابر دستور شهردار محترم تهران، معاونت محترم معماری و شهرسازی، ضمن قرار دادن این مهم در دستورکار، موارد را به صورت هفتگی اعلام گزارش و ارسال می‌کند و اهمیت رسیدگی به این امر، در بدنه شهرداری قابل احساس است.

شهردار منطقه۸ افزود: در راستای تعیین و تکلیف آرای مشمول "بند ت تبصره۶" در صورت عدم مراجعه مالکین و ذی‌نفعان برابر اخطارهای صادره از سوی نواحی سه‌گانه بر اساس قوانین و مقررات شهرسازی مطابق با رای صادره اعمال قانون خواهد شد.

تنهایی تصریح کرد: تاکنون در حوزه معماری و شهرسازی این منطقه، تعداد ۱۱۱۲۵ رای صادر شده است که با اجرای ۱۰۴۲۴ رای از آرای کمیسیون ماده صد در منطقه هشت؛ ۹۳ درصد از این آرا اجرا شده و تعداد ۸۳۱ باقی مانده است که با این آمار، منطقه۸ تهران در سامانه معماری و شهرسازی رتبه نخست را در موضوع اجرای آرا به خود اختصاص داده است.

شهردار منطقه۸ همچنین در این جلسه با اشاره به آرای احصا شده در موضوع  بند ت تبصره۶ ماده صد در این منطقه گفت: تاکنون تعداد ۱۰۲ رای در منطقه۸ احصا شده است و مدیریت شهری منطقه۸ موظف است تا پایان سال پرونده‌های این کمیسیون را به نتیجه برساند تا حقوق شهر رعایت شود.

گفتنی است در جلسه هم اندیشی آرای املاک مشمول بند ت تبصره۶، مدیران شهری چالش‌ها، موضوعات و موارد احصا شده در نواحی سه‌گانه را بررسی کردند و نقطه نظرات مورد بحث قرار گرفت.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط