1402/05/02-12:58

آغاز مشاركت شهرداری منطقه ۴ در توسعه و تجهيز مدارس برای سال تحصیلی جدید

آغاز مشاركت شهرداری منطقه ۴ در توسعه و تجهيز مدارس برای سال تحصیلی جدید

سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ آز آغاز اجرای طرح توسعه و تجهيز مدارس با هدف آماده سازی در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: به منظور حمايت از مدارس برنامه ریزی در زمينه های عمرانی، تجهيزی، مناسب سازی در دستورکار قرار گرفته است.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۴، "سيد حميد رضا مير ابو طالبی" با بیان این خبر گفت: به همين منظور شهرداری تهران به منظور ايجاد تعامل دوسويه و رسيدن به هدف اصلی خود در زمينه آموزش های شهروندی در مدارس، حمايت از مدارس منتخب در زمينه های عمرانی، تجهيزی، مناسب سازی و برنامه ای را تدارک دیده است.

او به آغاز بازديد از مدارس منتخب كه نياز به اجرای عمليات عمرانی دارند اشاره كرد و گفت: گام اول اين طرح اجرای فعاليتهای عمرانی مرتبط با تعمير، نگهداری و بهينه سازي فضاهای كالبدی و تأسيساتی مدارس است كه با حضور كارشناس آموزشهای شهروندی، مدير و كارشناسان اجتماعی نواحی ۸ و ۴ و كارشناس ابنيه معاونت فنی و عمران منطقه ۴ از ۵ مدرسه منتخب در خصوص رنگ، آسفالت و ايزوگام بازديد شد.

میرابوطالبی همچنين از اجرای فعاليت های تجهيزی شامل تأمين و تكميل امكانات و وسايل مورد نياز آموزشی، فرهنگی و ورزشی خبر داد و به برگزاری فعاليت های برنامه ای شامل پيشگيری از آسيب های اجتماعی، اخلاق و آداب و حقوق شهروندی، مسئوليت پذيری و مشاركت های اجتماعی، سبک زندگی، محيط زيست، سلامت، مديريت پسماند، مديريت بحران، ايمنی، حمل و نقل و ترافيک و... در بخشهای ديگر اجرای طرح مذكور در مدارس منتخب اشاره كرد.

او در پايان گفت: اين طرح با مشاركت معاونت های خدمات شهری و محيط زيست، فنی و عمران و معاونت حمل و نقل و ترافيك منطقه ۴ در حال برگزاری است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط