1402/05/02-18:55
شهردار منطقه ۴ از آغاز مناسب سازی بوستان ها خبر داد:

بهبود تردد افراد دارای معلولیت در معابر و بوستان های شمال شرق تهران

بهبود تردد افراد دارای معلولیت در معابر و بوستان های شمال شرق تهران

شهردار منطقه ۴ به اهمیت مناسب سازی فضاهای شهری و لزوم توجه مدیریت شهری به قشر معلول و کم توان جامعه در ساخت فضاها و مبلمان شهری تاکید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ "علی اصغر کمالی زاده" از آغاز عملیات مناسب سازی بوستانهای سطح منطقه جهت استفاده افراد دارای معلولیت خبر داد و گفت: شهرداری تهران در راستای حمایت از عموم معلولان طی سالهای اخیر، انجام عملیات مناسب سازی را در دستورکار مناطق قرار داد و در همین راستا، در منطقه ۴ نیز در ابتدا با مطالعات جمعیت شناختی و تراکم جمعیت معلولان در سطح منطقه مناسب سازی بستر شهری در راستای یکسان سازی محیط شهری آغاز شده است.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به اینکه در برنامه سال جاری بوستان فرجام، اتحاد و سینا در دستورکار معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ قرار گرفته است گفت: عملیات مناسب سازی بوستان فرجام با بازسازی پیاده روی قدیمی بوستان همسطح سازی معابر، انتقال نیمکت های پارکی واقع در معبر به داخل باغچه به جهت افزایش عرض موثر پیاده رو ها به منظور  بهبود کیفیت تردد، مناسب سازی شده و علائم حسی شامل کفپوش سکه ای در تقاطع و محل های خطر آفرین به منظور آگاهی سازی نصب شده است.

او افزود: همچنین بوستان اتحاد نیز با توجه به کیفیت مناسب کفپوش موجود هم سطح سازی های مورد نیاز در سطح بوستان انجام و به اتمام رسیده است.

کمالی زاده در پایان گفت: عملیات اجرایی مناسب سازی بوستان سینا برای این منظور نیز آغاز شده و همچنین عملیات مذکور در بوستان های اشاره شده تا نیمه مرداد ماه تکمیل خواهد شد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط