1402/05/03-16:10
اخ‌الصنایع خبر داد؛

افزایش سرانه‌های خدماتی و آموزشی منطقه ۱۰ با احیای بافت فرسوده

افزایش سرانه‌های خدماتی و آموزشی منطقه ۱۰ با احیای بافت فرسوده

شهردار منطقه ۱۰ گفت: مدیریت شهری منطقه از تمام ظرفیت های خود برای توسعه و بازسازی فضاهای فرسوده شهری بهره‌برداری می‌کند.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» با اشاره به بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده در سطح منطقه گفت: با توجه به وجود املاک قدیمی و کاملا فرسوده در منطقه، مدیریت شهری در تلاش است با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خود، خلأ کمبود سرانه‌های فرهنگی، فضای سبز، تفریحی، خدماتی و غیره در سطح منطقه ۱۰ را جبران کند.

شهردار منطقه ۱۰ افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بخش عمده عملیات عمرانی خیابان شهید رنجبر و شاخه شرقی بزرگراه یادگار امام(ره) تا پایان سال به اتمام می‌رسد، همچنین شاخه جنوبی این محور هم در دستورکار مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی با اشاره به تکمیل نشدن شبکه فاضلاب شهری در محله جی بیان کرد: محله جی واقع در ناحیه یک به دلیل بافت فرسوده و کم عرض بودن معابر اجرای طرح اتصال انشعابات خانگی به اگوی شهری با تأخیر انجام شد ولی امسال با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان تهران این طرح در محله جی و امام خمینی(ره) با جدیت دنبال می‌شود.

اخ‌الصنایع گفت: با اعلام شهرداری منطقه ۱۰ و همکاری اداره برق ۴۰۰ عدد تیر چراغ برق در سطح منطقه جابه‌جا شد، همچنین مقرر شد، یک ایستگاه موقت آتش‌نشانی در خیابان قزوین فعال شود.

وی با اشاره به نوسازی مدارس سطح منطقه تصریح کرد: در جلسه مشترک با آموزش و پرورش که در کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، مقرر شد در صورت اقدام آموزش و پرورش برای نوسازی مدارس حتما شهرداری منطقه در جریان نوسازی و اصلاحات آن قرار گیرد تا با نظارت و مدیریت معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منطقه تجهیزات در اختیار آنها قرار گیرد.

شهردار منطقه ۱۰ با بیان اینکه ریزدانگی و ناپایداری بناها مهم‌ترین معضل بافت‌های فرسوده شهری است، گفت: امیدواریم با همکاری ستاد بازآفرینی شهر تهران هر چه زودتر شاهد نوسازی بافت  فرسوده شهری در این منطقه باشیم.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط