1402/05/04-14:37
در بازدید مهدی اقراریان مطرح شد؛

نوسازی بازارچه شهرستانی در راستای رفاه شهروندان در منطقه ۱۳

نوسازی بازارچه شهرستانی در راستای رفاه شهروندان در منطقه ۱۳

رییس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران با حضور در منطقه ۱۳ از روند بازسازی و نوسازی بازارچه شهرستانی و آخرین اقدامات انجام شده در پروژه ساصد بازدید کرد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، در بازدید میدانی عضو شورا از بازارچه شهرستانی که با همراهی شهردار منطقه۱۳ و مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران انجام شد، کیفیت اجرای بازسازی و نوسازی محیطی این بازارچه قدیمی در محدوده ناحیه یک منطقه۱۳ مورد بررسی قرار گرفت.

در این بازدید، مهدی اقراریان با شهروندان و صاحبان اصناف گفتگو و در جریان مسائل و نقطه نظرات آنها قرار گرفت.

در ادامه، اقراریان با همراهی شهردار منطقه۱۳ از پروژه بزرگ ساصد منطقه بازدید و در جریان روند موارد طرح های این مجموعه قرار گرفت.

رییس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران در این بازدید، آزادسازی بیش از ۱۱ هکتار از اراضی وزارت دفاع در منطقه ۱۳ را باعث افزایش سرانه های عمومی و فضای سبز در منطقه و همچنین افزایش رفاه، آسایش، شادابی و نشاط شهروندان برشمرد.

همچنین شهردار منطقه۱۳ در خصوص اقدامات شهرداری منطقه ۱۳ برای نوسازی بازاچه شهرستانی در دو فاز اظهار داشت: با توجه به اینکه، محل پروژه عرصه فعالیت اصناف است و حجم تردد در این محدوده بالاست، با این وجود، پروژه پیشرفت خوبی داشته و عملیات نوسازی در دو بخش کف و جداره در حال اجراست و به زودی به مرحله بهره برداری می رسد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط