1402/05/08-14:06

ميانگين پيشرفت عمليات ساختمانی ۳ ايستگاه از قطعه شمالی خط ۶ از مرز ۹۷ درصد فراتر رفت

ميانگين پيشرفت عمليات ساختمانی ۳ ايستگاه از قطعه شمالی خط ۶ از مرز ۹۷ درصد فراتر رفت

در برنامه افتتاح ايستگاه‌های متعدد خط ۶ مترو برای سال ۱۴۰۲ سه ايستگاه شهر زيبا، شهران و شهدای كن در اولويت بهره‌برداری قرار داشته و عمليات اجرايی آنها با قوت ادامه دارد.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط‌عمومی و امور بين‌الملل شركت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)؛ مهندس "عباس فتحعلي‌پور" مجری خط ۶ مترو تهران در مورد آخرين وضعيت روند تكميل ايستگاه‌های قطعه شمالی اين خط گفت: ايستگاه‌های آيت ا... كاشانی، شهر زيبا، شهران، كوهسار و شهدای كن ۵ ايستگاه باقي‌مانده از بخش شمالی خط ۶ به شمار مي‌آيند كه اقدامات ساختمانی آنها پيشرفت قابل توجهی داشته و در حال حاضر پيگير تكميل عمليات تجهيزاتی هستيم تا بتوانيم ايستگاه‌های مذكور را در اسرع وقت تقديم شهروندان كنيم.

مجری خط ۶ در ادامه، ميانگين پيشرفت عمليات ساختمانی ۳ ايستگاه شهر زيبا، شهران و شهدای كن را فراتر از ۹۷ درصد عنوان كرد و افزود: در مورد اقدامات تجهيزاتی ايستگاه‌های فوق الذكر كه در اولويت بهره‌برداری قرار دارند، پيشرفت ميانگين ۵۷ درصد را شاهد هستيم و اميدواريم با تامين به موقع منابع مالی، بتوانيم هرچه سريعتر پرونده ايستگاه‌های باقی مانده خط ۶ را ببنديم.

گفتنی است خط ۶ مترو تهران در بخش جنوبی خود، پروژه‌های توسعه‌ای را نيز در حال اجرا دارد كه حفاری قسمت نخست به طول تقريبی ۶۵۰۰ متر به اتمام رسيده و بخش دوم آن كه ۳۵۰۰ متر را شامل‌شده و تا ايستگاه راه‌آهن جمهوری اسلامی ايران و خط يک مترو امتداد می يابد، پيشرفت ۷۵ درصدی داشته است.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط