1402/05/08-15:57
معاون شهردار منطقه ۴ خبر داد:

تسریع در رفت وآمد شهروندان منطقه ۴ با توسعه طرح های ترافیکی- خدمات شهری

تسریع در رفت وآمد شهروندان منطقه ۴ با توسعه طرح های ترافیکی- خدمات شهری

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ تهران از اجرای طرح توسعه طرح ترافیکی و فضای سبز خبر داد و گفت: این طرح با هدف تسریع در رفت و آمد آسان شهروندان با بهره گیری از فضاهای سبز شهری در دستورکار قرار گرفت.

به گزارش شهردارآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "سیدمحمد قاضی میرسعید" در این باره گفت: فضای سبز شهری بخشی از شبکه معابر به شمار می رود که در صورت طراحی صحیح دارای اثرات اجتماعی، زیباسازی و ایمن سازی ترافیکی در فضاهای شهری خواهد بود.

او ادامه داد: در این خصوص طراحی فضاهای سبز بویژه در مجاورت شبکه های بزرگراهی دارای ضوابط و استانداردهایی است که اگر هنگام برنامه ریزی برای احداث معابر و فضاهای سبز به آن و اثراتی که بر ترافیک عبوری و نقش معابر می گذارند توجه نگردد، مسائل و مشکلاتی را برای عبور و مرور ایجاد می کند که بخش مهمی از آن مربوط به وضعیت ایمنی ترافیک است.

معاون شهردار منطقه۴ افزود: به دلیل اهمیت این موضوع بویژه تأثیر آن بر فرآیند عبور و مرور و زیبایی نمای معابر شهری، کاشت درختان و طراحی فضای سبز در معابر، گذرگاه های پیاده و تقاطع ها بر اساس ضوابط و آیین نامه های طراحی شبکه معابر شهری در اولویت قرار دارد.

نظرات

captcha

اخبار مرتبط